Ta oferta pracy jest nieaktualna od 78 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Księgowy/a

  • Aleksandrów Kujawski, Barcin, Brześć Kujawski, Bydgoszcz, Chełmno, Chełmża, Chodecz, Ciechocinek, Dobrzyń nad Wisłą, Gniewkowo, Golub-Dobrzyń, Grudziądz, Inowrocław, Izbica Kujawska, Jabłonowo Pomorskie, Janikowo, Janowiec Wielkopolski, Kamień Krajeński, Kcynia, Koronowo, Kowal, Kowalewo Pomorskie, Kruszwica, Lipno, Lubień Kujawski, Lubraniec, Łabiszyn, Łasin, Mogilno, Mrocza, Nakło nad Notecią, Nieszawa, Nowe, Pakość, Piotrków Kujawski, Radziejów, Radzyń Chełmiński, Rypin, Sępólno Krajeńskie, Solec Kujawski, Szubin, Świecie, Toruń, Tuchola, Wąbrzeźno, Włocławek, Żnin, Brodnica, Górzno, kujawsko-pomorskie
  • Specjalista
  • 01.08.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dołącz do ponad 100 wykwalifikowanych księgowych z całej Polski stale współpracujących z inFakt. Rozwijaj swoje kompetencje i zdobywaj nowe doświadczenia.

    Od 2008 tworzymy rozwiązania informatyczne, które odpowiadają na nowe potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz księgowych. W tym czasie aż 410 000 przedsiębiorców skorzystało z naszych usług wystawiając faktury, księgując online oraz współpracując z naszymi specjalistami. 


    W związku z dynamicznym rozwojem inFakt poszukuje osoby na stanowisko:

    Księgowy/a
    Jeśli:
    • masz lub planujesz założyć własną jednoosobową działalność gospodarczą,
    • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu KPiR różnych przedsiębiorców/firm,
    • jesteś osobą kompetentną i odpowiedzialną,
    • lubisz rozmawiać z ludźmi i tłumaczyć zawiłości podatkowe,
    • cenisz sobie długofalową współpracę ze swoimi klientami,
    • do każdego klienta podchodzisz indywidualnie,
    • umiesz zarządzać swoim czasem,
    to właśnie Ciebie szukamy! 
    Oferujemy:
    • zdalną współpracę z dowolnego miejsca w Polsce,
    • atrakcyjne warunki finansowe współpracy,
    • elastyczne godziny pracy,
    • intuicyjną aplikację do rozliczania klientów,
    • CRM do zarządzania klientami,
    • szkolenia i wdrożenie,
    • wsparcie merytoryczne i techniczne naszych specjalistów,
    • dostęp do klientów z różnych branż z całej Polski.
    Zadania:
    • indywidualna i kompleksowa obsługa klientów,
    • samodzielne prowadzenie KPiR zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,
    • sporządzenia deklaracji PIT i VAT, JPK,
    • sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
    • tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów,
    • proaktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,
    • kontakt z urzędami.