Księgowy/a

  • Barczewo, Bartoszyce, Biała Piska, Braniewo, Dobre Miasto, Działdowo, Elbląg, Ełk, Giżycko, Gołdap, Iława, Jeziorany, Kętrzyn, Korsze, Lidzbark, Lidzbark Warmiński, Lubawa, Mikołajki, Morąg, Mrągowo, Nidzica, Nowe Miasto Lubawskie, Olecko, Olsztyn, Olsztynek, Orneta, Orzysz, Ostróda, Pasłęk, Pieniężno, Pisz, Reszel, Ruciane-Nida, Ryn, Susz, Szczytno, Tolkmicko, Węgorzewo, Biskupiec, Górowo Iławeckie, warmińsko-mazurskie
  • Specjalista
  • 2018-06-30
  • Ważna jeszcze 12 dni (do 2018-07-30)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dołącz do ponad 100 wykwalifikowanych księgowych z całej Polski stale współpracujących z inFakt. Rozwijaj swoje kompetencje i zdobywaj nowe doświadczenia.

    Od 2008 tworzymy rozwiązania informatyczne, które odpowiadają na nowe potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz księgowych. W tym czasie aż 410 000 przedsiębiorców skorzystało z naszych usług wystawiając faktury, księgując online oraz współpracując z naszymi specjalistami. 


    W związku z dynamicznym rozwojem inFakt poszukuje osoby na stanowisko:

    Księgowy/a
    Jeśli:
    • masz lub planujesz założyć własną jednoosobową działalność gospodarczą,
    • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu KPiR różnych przedsiębiorców/firm,
    • jesteś osobą kompetentną i odpowiedzialną,
    • lubisz rozmawiać z ludźmi i tłumaczyć zawiłości podatkowe,
    • cenisz sobie długofalową współpracę ze swoimi klientami,
    • do każdego klienta podchodzisz indywidualnie,
    • umiesz zarządzać swoim czasem,
    to właśnie Ciebie szukamy! 
    Oferujemy:
    • zdalną współpracę z dowolnego miejsca w Polsce,
    • atrakcyjne warunki finansowe współpracy,
    • elastyczne godziny pracy,
    • intuicyjną aplikację do rozliczania klientów,
    • CRM do zarządzania klientami,
    • szkolenia i wdrożenie,
    • wsparcie merytoryczne i techniczne naszych specjalistów,
    • dostęp do klientów z różnych branż z całej Polski.
    Zadania:
    • indywidualna i kompleksowa obsługa klientów,
    • samodzielne prowadzenie KPiR zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,
    • sporządzenia deklaracji PIT i VAT, JPK,
    • sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
    • tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów,
    • proaktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,
    • kontakt z urzędami.