Ta oferta pracy jest nieaktualna od 140 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Księgowy/a

  • Brusy, Bytów, Chojnice, Czarne, Czersk, Człuchów, Debrzno, Dzierzgoń, Gdańsk, Gdynia, Gniew, Hel, Jastarnia, Kartuzy, Kępice, Kościerzyna, Kwidzyn, Lębork, Łeba, Malbork, Miastko, Nowy Dwór Gdański, Nowy Staw, Pelplin, Prabuty, Pruszcz Gdański, Puck, Reda, Rumia, Skarszewy, Skórcz, Słupsk, Sopot, Starogard Gdański, Sztum, Tczew, Ustka, Wejherowo, Władysławowo, Żukowo, pomorskie
  • Specjalista
  • 2018-06-30

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dołącz do ponad 100 wykwalifikowanych księgowych z całej Polski stale współpracujących z inFakt. Rozwijaj swoje kompetencje i zdobywaj nowe doświadczenia.

    Od 2008 tworzymy rozwiązania informatyczne, które odpowiadają na nowe potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz księgowych. W tym czasie aż 410 000 przedsiębiorców skorzystało z naszych usług wystawiając faktury, księgując online oraz współpracując z naszymi specjalistami. 


    W związku z dynamicznym rozwojem inFakt poszukuje osoby na stanowisko:

    Księgowy/a
    Jeśli:
    • masz lub planujesz założyć własną jednoosobową działalność gospodarczą,
    • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu KPiR różnych przedsiębiorców/firm,
    • jesteś osobą kompetentną i odpowiedzialną,
    • lubisz rozmawiać z ludźmi i tłumaczyć zawiłości podatkowe,
    • cenisz sobie długofalową współpracę ze swoimi klientami,
    • do każdego klienta podchodzisz indywidualnie,
    • umiesz zarządzać swoim czasem,
    to właśnie Ciebie szukamy! 
    Oferujemy:
    • zdalną współpracę z dowolnego miejsca w Polsce,
    • atrakcyjne warunki finansowe współpracy,
    • elastyczne godziny pracy,
    • intuicyjną aplikację do rozliczania klientów,
    • CRM do zarządzania klientami,
    • szkolenia i wdrożenie,
    • wsparcie merytoryczne i techniczne naszych specjalistów,
    • dostęp do klientów z różnych branż z całej Polski.
    Zadania:
    • indywidualna i kompleksowa obsługa klientów,
    • samodzielne prowadzenie KPiR zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,
    • sporządzenia deklaracji PIT i VAT, JPK,
    • sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
    • tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów,
    • proaktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,
    • kontakt z urzędami.