Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do __________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Antal SSC/BPO

Księgowy/a ds. należności i zobowiązań z językami obcymi

Antal SSC/BPOO firmie

  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 7 dni
    5 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Antal SSC/BPO

Warszawa

Warszawa

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

 

Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:

Księgowy/a ds. należności i zobowiązań z językami obcymi
Miejsce pracy: Warszawa

Jeśli spełniasz następujące warunki:

  • posiadasz doświadczenie w obszarze księgowości w dziale AP lub AR
  • znasz język angielski 
  • dobrze znasz drugi język obcy - francuski, niemiecki, włoski, hiszpański - mile widziane 
  • mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP
  • dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel

...to jesteś idealnym Kandydatem! Nie czekaj! Aplikuj!

Do twoich obowiązków należeć będzie: 

  • obsługa księgowa klientów wewnętrznych w ramach centrum finansowo-księgowego
  • uzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżności oraz rozwiązywanie problemów dotyczących rozliczeń z klientami
  • wykonywanie transakcji finansowych, w tym weryfikacja, klasyfikowanie i rejestrowanie danych dotyczących należności
  • weryfikacja wprowadzonych danych i zaksięgowanych faktur
  • zarządzanie dokumentacją klientów
  • wsparcie i współpraca z działem księgi głównej

W zamian za Twoje zaangażowanie otrzymasz:

  • konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny (m.in. owocowe dni, elastyczne godziny pracy, szkolenia językowe, wyjazdy integracyjne)
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • interesująca i samodzielna praca w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, strategii rozwoju i kulturze organizacyjnej
  • możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • możliwość udziału w ciekawych projektach o międzynarodowym zasięgu - szansa na wyjazd zagraniczny
  • możliwości wykorzystania języków obcych w codziennej pracy
  • szeroki pakiet treningów i szkoleń
  • przyjazna atmosfera pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania


Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.antal.pl

 

Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:

Księgowy/a ds. należności i zobowiązań z językami obcymi

Jeśli spełniasz następujące warunki:

  • posiadasz doświadczenie w obszarze księgowości w dziale AP lub AR
  • znasz język angielski 
  • dobrze znasz drugi język obcy - francuski, niemiecki, włoski, hiszpański - mile widziane 
  • mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP
  • dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel

...to jesteś idealnym Kandydatem! Nie czekaj! Aplikuj!

Do twoich obowiązków należeć będzie: 

  • obsługa księgowa klientów wewnętrznych w ramach centrum finansowo-księgowego
  • uzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżności oraz rozwiązywanie problemów dotyczących rozliczeń z klientami
  • wykonywanie transakcji finansowych, w tym weryfikacja, klasyfikowanie i rejestrowanie danych dotyczących należności
  • weryfikacja wprowadzonych danych i zaksięgowanych faktur
  • zarządzanie dokumentacją klientów
  • wsparcie i współpraca z działem księgi głównej

W zamian za Twoje zaangażowanie otrzymasz:

  • konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny (m.in. owocowe dni, elastyczne godziny pracy, szkolenia językowe, wyjazdy integracyjne)
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • interesująca i samodzielna praca w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, strategii rozwoju i kulturze organizacyjnej
  • możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • możliwość udziału w ciekawych projektach o międzynarodowym zasięgu - szansa na wyjazd zagraniczny
  • możliwości wykorzystania języków obcych w codziennej pracy
  • szeroki pakiet treningów i szkoleń
  • przyjazna atmosfera pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne