Oferta pracy

Księgowy/a działu zobowiązań

SFC Solutions Częstochowa Sp. z.o.o.O firmie

SFC Solutions Częstochowa Sp. z.o.o.

Legionów 244

Częstochowa

Firma SFC Solutions powstała w oparciu o przejęcie zakładów zajmujących się uszczelnieniami (Sealing), przewodów hamulcowych (Fuel&Brake) oraz systemów przesyłu płynów (FluidTransferSystem) i mieszanek od Cooper Standard. Obecnie w naszych zakładach zatrudniamy około 2500 pracowników, wśród których znajduje się zakład zlokalizowany w Częstochowie.

Zapewniamy stałą partnerską współpracę z klientem. Naszym celem jest spełnianie oczekiwań naszych klientów poprzez oferowanie produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb.

Jako zespół SFC Solutions jesteśmy bardzo zaangażowani w obsługę naszych klientów za pomocą naszego konkurencyjnego, dobrze zdefiniowanego i zintegrowanego portfolio produktów obejmującego systemy transferu płynów (FTS), systemy przewodów paliwowych (FBD, Indie), rozwiązania uszczelniające oraz mieszanki gumowe. Zakład w Częstochowie należy do branży FTS, czyli TOP7 na europejskim rynku motoryzacyjnym.

Poszukujemy kandydata do wsparcia naszego rozwijającego się zespołu jako:

Księgowy/a działu zobowiązań

Zakres obowiązków:

  • Comiesięczne uzgadnianie kont GR / IR,
  • Obsługa zapytań dostawców,
  • Obsługa faktur konsygnacyjnych i dowodów dostawy,
  • Weryfikacja i przetwarzanie T&E,
  • Przygotowywanie miesięcznych prognoz płatności,
  • Uzgadnianie kont i nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami i pracownikami,
  • Bieżąca i okresowa archiwizacja dokumentów,
  • Przetwarzanie faktur z wykorzystaniem systemów księgowych SAP, w tym kodowanie tych faktur i monitorowanie procesu akceptacji,
  • Zapewnienie przestrzegania terminów płatności,
  • Przetwarzanie dokumentów non-PO i PO oraz raport dokumentów niezaksięgowanych na koniec miesiąca na potrzeby prawidłowego ujęcia kosztów okresu,
  • Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi w celu rozwiązywania problemów dotyczących faktur i płatności, a także audytów, raportów miesięcznych i rocznych,
  • Kontakt z dostawcami,
  • Uzgadnianie, zgłaszanie i księgowanie faktur wewnątrzgrupowych,
  • Zarządzanie komunikacją z dostawcami,
  • Zarządzanie danymi dostawców.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie biznesowe lub licencjat z finansów lub ekonomii,
  • Proaktywna, otwarta, niezależna i kreatywna postawa,
  • Otwartość na pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Doświadczenie w finansach i strukturach SSC będzie dodatkowym atutem,
  • Komunikatywny angielski w mowie i piśmie – warunek konieczny. Znajomość dodatkowych języków europejskich będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
  • Wysoka dbałość o szczegóły,
  • Nakierowanie na dostarczenie usługi wraz z umiejętnościami rozwiązywania problemów,
  • Wysokie zaangażowanie,
  • Dobra komunikacja i umiejętności analityczne,
  • Umiejętność identyfikowania i komunikowania potencjałów usprawnień procesów,
  • Dobra znajomość programu MS Excel będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się koncernie produkcyjnym.
  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Bogaty pakiet świadczeń (między innymi opieka medyczna, sport i rekreacja).
  • Szkolenia wewnętrzne przygotowujące do pracy na oferowanym stanowisku.
  • Możliwość dalszego rozwoju i awansu.

 

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy