Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKsięgowy/a działu zobowiązań
SFC Solutions Częstochowa Sp. z.o.o.O firmie
- Legionów 244, 42-202 Częstochowa, PolskaCzęstochowa, śląskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
SFC Solutions Częstochowa Sp. z.o.o.
Legionów 244
Częstochowa
Firma SFC Solutions powstała w oparciu o przejęcie zakładów zajmujących się uszczelnieniami (Sealing), przewodów hamulcowych (Fuel&Brake) oraz systemów przesyłu płynów (FluidTransferSystem) i mieszanek od Cooper Standard. Obecnie w naszych zakładach zatrudniamy około 2500 pracowników, wśród których znajduje się zakład zlokalizowany w Częstochowie.
Zapewniamy stałą partnerską współpracę z klientem. Naszym celem jest spełnianie oczekiwań naszych klientów poprzez oferowanie produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb.
Jako zespół SFC Solutions jesteśmy bardzo zaangażowani w obsługę naszych klientów za pomocą naszego konkurencyjnego, dobrze zdefiniowanego i zintegrowanego portfolio produktów obejmującego systemy transferu płynów (FTS), systemy przewodów paliwowych (FBD, Indie), rozwiązania uszczelniające oraz mieszanki gumowe. Zakład w Częstochowie należy do branży FTS, czyli TOP7 na europejskim rynku motoryzacyjnym.
Poszukujemy kandydata do wsparcia naszego rozwijającego się zespołu jako:
Zakres obowiązków:
- Comiesięczne uzgadnianie kont GR / IR,
- Obsługa zapytań dostawców,
- Obsługa faktur konsygnacyjnych i dowodów dostawy,
- Weryfikacja i przetwarzanie T&E,
- Przygotowywanie miesięcznych prognoz płatności,
- Uzgadnianie kont i nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami i pracownikami,
- Bieżąca i okresowa archiwizacja dokumentów,
- Przetwarzanie faktur z wykorzystaniem systemów księgowych SAP, w tym kodowanie tych faktur i monitorowanie procesu akceptacji,
- Zapewnienie przestrzegania terminów płatności,
- Przetwarzanie dokumentów non-PO i PO oraz raport dokumentów niezaksięgowanych na koniec miesiąca na potrzeby prawidłowego ujęcia kosztów okresu,
- Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi w celu rozwiązywania problemów dotyczących faktur i płatności, a także audytów, raportów miesięcznych i rocznych,
- Kontakt z dostawcami,
- Uzgadnianie, zgłaszanie i księgowanie faktur wewnątrzgrupowych,
- Zarządzanie komunikacją z dostawcami,
- Zarządzanie danymi dostawców.
Oczekiwania:
- Wykształcenie biznesowe lub licencjat z finansów lub ekonomii,
- Proaktywna, otwarta, niezależna i kreatywna postawa,
- Otwartość na pracę w międzynarodowym środowisku,
- Doświadczenie w finansach i strukturach SSC będzie dodatkowym atutem,
- Komunikatywny angielski w mowie i piśmie – warunek konieczny. Znajomość dodatkowych języków europejskich będzie dodatkowym atutem,
- Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
- Wysoka dbałość o szczegóły,
- Nakierowanie na dostarczenie usługi wraz z umiejętnościami rozwiązywania problemów,
- Wysokie zaangażowanie,
- Dobra komunikacja i umiejętności analityczne,
- Umiejętność identyfikowania i komunikowania potencjałów usprawnień procesów,
- Dobra znajomość programu MS Excel będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się koncernie produkcyjnym.
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Bogaty pakiet świadczeń (między innymi opieka medyczna, sport i rekreacja).
- Szkolenia wewnętrzne przygotowujące do pracy na oferowanym stanowisku.
- Możliwość dalszego rozwoju i awansu.
Ogłoszenie archiwalne