Oferta pracy

Księgowy/a

Rödl & Partner

  • wielkopolskie

    wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna

Twój zakres obowiązków

  • księgowanie oraz kontrola transakcji księgowych, uzgadnianie sald kont i sporządzanie raportów

  • kalkulacja i sporządzanie rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług oraz innych podatków i opłat

  • sporządzanie deklaracji i przesyłanie ich do Urzędu Skarbowego

  • sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP

  • kontrolowanie zgodności prowadzonych rozliczeń podatkowych z obowiązującymi przepisami prawa

  • sporządzanie sprawozdań finansowych i kompletowanie dokumentacji roboczej

  • sporządzanie projektów polityki rachunkowości dla Klienta, dla którego prowadzone są księgi rachunkowe

  • dbałość o planowe wykonywanie zleceń, dotrzymywanie terminów podanych przez Klienta

  • uczestniczenie w spotkaniach i konsultacjach z Klientami oraz utrzymywanie kontaktów z Klientem w trakcie realizacji zleceń

  • identyfikacja zagrożeń występujących u Klienta, proponowanie rozwiązań i wdrażanie procedur księgowych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe z finansów i rachunkowości lub ekonomii

  • minimum 3 lata doświadczenia w biurze rachunkowym (na podobnym stanowisku)

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i w piśmie

  • bardzo dobra znajomość MS Office (w tym biegła znajomość Excela)

  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole

  • zorientowanie na Klienta

  • samodzielność, inicjatywa, dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

Mile widziane

  • znajomość systemu SAP/Axapta

To oferujemy

  • możliwość pracy zdalnej (biuro oraz zespół znajduje się w Poznaniu)

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • pracę przy międzynarodowych projektach

  • możliwość rozwijania swoich kompetencji językowych w codziennej pracy

  • profesjonalne szkolenia dostosowane do stanowiska pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego

  • benefity obejmujące dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz platformy kafeteryjnej

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • 2 dni w roku dodatkowo wolne (Wielki Piątek, Wigilia)

  • wspólne świętowanie sukcesów naszych pracowników oraz wydarzeń firmowych

  • możliwość poznania i wdrażania w codziennej pracy metodologii lean management, wpływającej na usprawnienie działań

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • kawa / herbata

  • dodatkowe dni wolne (Wielki Piątek i Wigilia)

  • system kafeteryjny

Rödl & Partner

Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 106 biur w 48 krajach. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym oraz personalnym. Prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing finansowo – księgowy. Można nas znaleźć w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gliwicach i Gdańsku.

Przewiń do profilu firmy