dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKsięgowy – Akademia Księgowych METRO
METRO Global Solution Center sp. z o.o.
- Plac Brama Portowa 1, SzczecinSzczecin, zachodniopomorskie
- ogłoszenie wygasło 9 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- Szukamy wielu kandydatów
- rekrutacja zdalna
METRO Global Solution Center sp. z o.o.
Plac Brama Portowa 1
Szczecin
Twój zakres obowiązków
Księgowość to Twoja pasja? Masz doświadczenie, znasz i rozumiesz procesy księgowe? Praca w środowisku międzynarodowym wydaje Ci się interesująca, a jedyne co Cię przed nią powstrzymuje to brak znajomości języka angielskiego? Mamy na to rozwiązanie.
Akademia Księgowych to projekt szkoleniowy, który skutecznie pomoże Ci połączyć pracę na stanowisku księgowym w METRO z intensywnym rozwojem języka angielskiego.
W trakcie trwania Akademii Twój czas pracy będzie dzielił się pomiędzy zadania księgowe i zajęcia angielskiego. Po kilku miesiącach komunikacja w języku angielskim nie będzie już dla Ciebie wyzwaniem.
Czym będziesz się zajmować obok rozwijania kompetencji językowych?
W ramach działu należności - AR, m.in:
• wystawianiem i księgowaniem faktur, księgowaniem i rozliczaniem wyciągów bankowych, rozliczaniem pozycji na kontach odbiorców,
• księgowaniem oraz uzgadnianiem sprzedaży mającej miejsce w sklepach Makro/MetroCash&Carry,
• rozliczaniem kont związanych ze sprzedażą (środki płatności takie jak gotówka, karty kredytowe, vouchery itd.),
• przygotowywaniem i potwierdzeniem sald oraz uzgodnieniami dla kont księgi głównej związanymi z procesami należności oraz zobowiązań,
• księgowaniem rezerwy na przeterminowane należności lub odpisu na nieściągalne należności, przygotowywaniem wezwań do zapłaty,
• księgowaniem wyceny należności,
• uzgodnieniami rachunków bankowych,
• terminowym przetwarzaniem zapytań klientów i odpowiadaniem na nie,
• wyjaśnianiem różnic na kontach pod opieką zespołu AR,
• przygotowywaniem raportów z obszaru AR dla działu księgi głównej oraz klientów.
W ramach księgi głównej - GA, m.in.:
• księgowaniem transakcji dotyczących zapasów, środków trwałych, podatków,
• kalkulacją i księgowaniem rozliczeń międzyokresowych przychodów i kosztów, rezerw kosztowych oraz odpisów aktualizujących,
• monitoringiem i analizą kont księgi głównej w tym wyjaśnianiem rozbieżności/odchyleń,
• raportowaniem sprawozdań finansowych zgodnie z IFRS,
• raportowaniem Forecast'ów,
• uzgodnieniem rozrachunków grupowych (Intercompany),
• przygotowywaniem raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (np. audyt),
• przygotowywaniem deklaracji podatkowych,
• analizą i implementacją zmian w IFRS.
A ponadto będziesz mieć możliwość:
• czynnego udziału w projektach związanych z usprawnianiem procesów księgowych,
• opracowywania i wdrażania procesów i procedur księgowych,
• bieżącej pracy z klientem w ramach świadczenia najwyższej jakości usług (również w innych językach, jeśli takie znasz),
• udziału w aktywnościach związanych z zamknięciem miesiąca,
• codziennej pracy i doskonalenia swoich umiejętności w programie SAP oraz Excel.
Nasze wymagania
wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunkowe: ekonomia/finanse/księgowość),
co najmniej rok doświadczenia w przynajmniej jednym obszarze księgowym lub np. w biurze rachunkowym,
znajomość języka angielskiego (poziom A2-B1),
gotowość i motywacja do podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie znajomości języka angielskiego,
myślenie analityczne, wrodzona ciekawość i dążenie do wiedzy,
zdolność do pracy pod presją czasu,
otwartość i zorientowanie na pracę zespołową.
To oferujemy
intensywny cykl szkoleń języka angielskiego, dzięki któremu będziesz mieć możliwość pracy operacyjnej również po angielsku,
możliwość wykorzystania zdobytej/poszerzonej wiedzy z języka angielskiego każdego dnia od samego początku trwania programu szkoleniowego,
stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która ciągle się rozrasta,
szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach księgowości,
obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (z zakresu księgowości, oprogramowania - SAP, kompetencji miękkich oraz nauki języków obcych),
prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie, także dla członków rodziny,
świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS, czyli wczasy pod gruszą i dodatek na Święta,
dofinansowaną kartę sportową,
miesięczny dodatek do pensji za znajomość dodatkowego języka,
integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach,
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta,
pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
dodatkowe świadczenia socjalne
pakiet relokacyjny
dofinansowanie do platformy streamingowej
program rekomendacji pracowników
METRO Global Solution Center sp. z o.o.
METRO Global Solution Center jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla METRO, wiodącej międzynarodowej firmy hurtowej z siedzibą w Niemczech.
Znajdziesz tutaj ekscytujące możliwości rozwoju, impuls do podnoszenia kwalifikacji, kulturę opartą na wzajemnym szacunku i współpracy, a przede wszystkim nieformalną, a zarazem międzynarodową atmosferę.
Dołącz do nas i pracuj z najlepszymi i dla najlepszych!