Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Księgowy – Akademia Księgowych METRO

METRO Global Solution Center sp. z o.o.

  • Plac Brama Portowa 1, Szczecin
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 9 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna

METRO Global Solution Center sp. z o.o.

Plac Brama Portowa 1

Szczecin

Twój zakres obowiązków

Księgowość to Twoja pasja? Masz doświadczenie, znasz i rozumiesz procesy księgowe? Praca w środowisku międzynarodowym wydaje Ci się interesująca, a jedyne co Cię przed nią powstrzymuje to brak znajomości języka angielskiego? Mamy na to rozwiązanie.

Akademia Księgowych to projekt szkoleniowy, który skutecznie pomoże Ci połączyć pracę na stanowisku księgowym w METRO z intensywnym rozwojem języka angielskiego.

W trakcie trwania Akademii Twój czas pracy będzie dzielił się pomiędzy zadania księgowe i zajęcia angielskiego. Po kilku miesiącach komunikacja w języku angielskim nie będzie już dla Ciebie wyzwaniem.

Czym będziesz się zajmować obok rozwijania kompetencji językowych?

W ramach działu należności - AR, m.in:

• wystawianiem i księgowaniem faktur, księgowaniem i rozliczaniem wyciągów bankowych, rozliczaniem pozycji na kontach odbiorców,

• księgowaniem oraz uzgadnianiem sprzedaży mającej miejsce w sklepach Makro/MetroCash&Carry,

• rozliczaniem kont związanych ze sprzedażą (środki płatności takie jak gotówka, karty kredytowe, vouchery itd.),

• przygotowywaniem i potwierdzeniem sald oraz uzgodnieniami dla kont księgi głównej związanymi z procesami należności oraz zobowiązań,

• księgowaniem rezerwy na przeterminowane należności lub odpisu na nieściągalne należności, przygotowywaniem wezwań do zapłaty,

• księgowaniem wyceny należności,

• uzgodnieniami rachunków bankowych,

• terminowym przetwarzaniem zapytań klientów i odpowiadaniem na nie,

• wyjaśnianiem różnic na kontach pod opieką zespołu AR,

• przygotowywaniem raportów z obszaru AR dla działu księgi głównej oraz klientów.

W ramach księgi głównej - GA, m.in.:

• księgowaniem transakcji dotyczących zapasów, środków trwałych, podatków,

• kalkulacją i księgowaniem rozliczeń międzyokresowych przychodów i kosztów, rezerw kosztowych oraz odpisów aktualizujących,

• monitoringiem i analizą kont księgi głównej w tym wyjaśnianiem rozbieżności/odchyleń,

• raportowaniem sprawozdań finansowych zgodnie z IFRS,

• raportowaniem Forecast'ów,

• uzgodnieniem rozrachunków grupowych (Intercompany),

• przygotowywaniem raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (np. audyt),

• przygotowywaniem deklaracji podatkowych,

• analizą i implementacją zmian w IFRS.

A ponadto będziesz mieć możliwość:

• czynnego udziału w projektach związanych z usprawnianiem procesów księgowych,

• opracowywania i wdrażania procesów i procedur księgowych,

• bieżącej pracy z klientem w ramach świadczenia najwyższej jakości usług (również w innych językach, jeśli takie znasz),

• udziału w aktywnościach związanych z zamknięciem miesiąca,

• codziennej pracy i doskonalenia swoich umiejętności w programie SAP oraz Excel.

Nasze wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunkowe: ekonomia/finanse/księgowość),

  • co najmniej rok doświadczenia w przynajmniej jednym obszarze księgowym lub np. w biurze rachunkowym,

  • znajomość języka angielskiego (poziom A2-B1),

  • gotowość i motywacja do podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie znajomości języka angielskiego,

  • myślenie analityczne, wrodzona ciekawość i dążenie do wiedzy,

  • zdolność do pracy pod presją czasu,

  • otwartość i zorientowanie na pracę zespołową.

To oferujemy

  • intensywny cykl szkoleń języka angielskiego, dzięki któremu będziesz mieć możliwość pracy operacyjnej również po angielsku,

  • możliwość wykorzystania zdobytej/poszerzonej wiedzy z języka angielskiego każdego dnia od samego początku trwania programu szkoleniowego,

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która ciągle się rozrasta,

  • szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach księgowości,

  • obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (z zakresu księgowości, oprogramowania - SAP, kompetencji miękkich oraz nauki języków obcych),

  • prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie, także dla członków rodziny,

  • świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS, czyli wczasy pod gruszą i dodatek na Święta,

  • dofinansowaną kartę sportową,

  • miesięczny dodatek do pensji za znajomość dodatkowego języka,

  • integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach,

  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta,

  • pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • pakiet relokacyjny

  • dofinansowanie do platformy streamingowej

  • program rekomendacji pracowników

METRO Global Solution Center sp. z o.o.

METRO Global Solution Center jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla METRO, wiodącej międzynarodowej firmy hurtowej z siedzibą w Niemczech.

Znajdziesz tutaj ekscytujące możliwości rozwoju, impuls do podnoszenia kwalifikacji, kulturę opartą na wzajemnym szacunku i współpracy, a przede wszystkim nieformalną, a zarazem międzynarodową atmosferę.

Dołącz do nas i pracuj z najlepszymi i dla najlepszych!

Przewiń do profilu firmy