Oferta pracy

Księgowy ds. Płatności z j. angielskim

KION Business Services PolskaO firmie

KION Business Services Polska

Puszkarska 7J

Kraków

Grupa KION jest wiodącym globalnie dostawcą wózków widłowych i technologii magazynowej oraz usług w zakresie rozwiązań intralogistycznych, jak również dla łańcucha dostaw. Nasze rozwiązania logistyczne zapewniają optymalny przepływ materiałów i informacji w fabrykach, magazynach i centrach sprzedaży w ponad 100 krajach.
 
Jesteśmy właścicielem wielu marek produktowych; Linde i STILL to wózki widłowe z segmentu premium, marka Baoli natomiast oferuje atrakcyjny stosunek jakości do ceny. Fenwick to największy dostawca wózków widłowych we Francji, a OM na rynku indyjskim. Dematic jest światowym liderem usług w zakresie zautomatyzowanego łańcucha dostaw.
 
KION Business Services Polska to centrum zaawansowanych usług finansowo-księgowych dla KION Group. Realizujemy procesy w zakresie działu zobowiązań, należności, środków trwałych, transakcji bankowych, księgi głównej i raportowania.
Księgowy ds. Płatności
z j. angielskim

Twoje przyszłe zadania:

  • Przygotowywanie, sprawdzanie płatności zgodnie z przyjętymi procedurami oraz uzgodnionym kalendarzem,
  • Kontrola zaksięgowanych dokumentów (zgodność danych bankowych w systemie,
    w porównaniu do danych bankowych podanych na fakturach),
  • Tworzenie oraz księgowanie manualnych zleceń płatniczych zgodnie z przyjętymi procedurami,
  • Procesowanie plików płacowych, stałych zleceń oraz zwrotów,
  • Dzienne przygotowanie plików kontrolnych zgodnie z ustaleniami audytu,
  • Komunikacja z innymi działami,
  • Aktualizacja procedur,
  • Wprowadzanie usprawnień procesu wspólnie z kierownictwem zespołu,
  • Wsparcie dla innych członków zespołu.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz min. 2 - 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i dobrze orientujesz się w obszarze płatności,
  • Możesz pochwalić się znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2/C1,
  • Doskonale rozumiesz specyfikę pracy w organizacji międzynarodowej,
  • Bardzo dobrze poruszasz się w systemie SAP oraz Excelu,
  • Posiadasz umysł analityczny i zwracasz uwagę na szczegóły,
  • Cechuje Cię konsekwencja oraz skuteczność w działaniu, a także umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem.

Możemy Ci zaoferować:

  • Elastyczne godziny pracy,
  • Stabilne zatrudnienie oraz pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, możliwość wyboru benefitów i inne),
  • Komfortowe warunki pracy: biuro w dobrej lokalizacji (Bonarka), pokój relaksu, świeże owoce, różne wydarzenia integracyjne i przyjazna atmosfera,
  • Udział w ciekawych projektach w międzynarodowym środowisku.

Ogłoszenie archiwalne