Ta oferta pracy jest nieaktualna od 287 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Księgowy GL

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 2017-10-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Goldman Recruitment
    Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście  do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
     
     
    Dla naszego Klienta, lidera z branży technologicznej, poszukujemy ambitnych i zmotywowanych osób na stanowisko:

    Księgowy GL

    Lokalizacja: Kraków
    Wynagrodzenie: atrakcyjne
    Nr ref: 17926/ 0


    Opis stanowiska:

    • dokonywanie księgowań w księdze głównej,
    • czynny udział w przygotowywaniu zamknięć miesięcznych księgi oraz raportów,
    • rozliczanie i uzgadnianie kont bankowych,
    • wystawianie faktur sprzedaży,
    • księgowanie rozliczeń międzyokresowych i rezerw.
    • zapewnianie zgodności danych oraz spójności dziennika księgowań.

    Wymagania:

    • minimum 1 rok doświadczenia w dziale GL,
    • biegła znajomość języka angielskiego (drugi język obcy będzie dużym atutem),
    • wykształcenie ekonomiczne,
    • zaawansowana znajomość programu MS Excel,
    • chęć rozwoju w międzynarodowym środowisku.

    Oferta obejmuje:

    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • pakiet benefitów pozapłacowych: ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, spersonalizowany pakiet szkoleniowy,
    • praca w nowoczesnym biurze w centrum Krakowa,
    • gwarancja pozytywnej i rozwijającej atmosfery pro-pracowniczej.

    Zainteresowane osoby prosimy o WYPEŁNIENIE NASZEGO FORMULARZA

    Accounting     Advisory      Audit     Controlling     Corporate Banking     Insurance     Financial Markets  Fund Accounting