Oferta pracy

Klauzula informacyjna dla kandydatów: Administratorem danych osobowych kandydatów jest Zakład Metalurgiczny „WSK Rzeszów” Sp. z o.o., 35-078 Rzeszów, ul. Hetmańska 120. Dane kontaktowe administratora danych: e-mail: [email protected] Pani/Pana dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
ZM "WSK Rzeszów"

Księgowy/Księgowa

ZM "WSK Rzeszów"O firmie

  • Hetmańska 120, Rzeszów
    Rzeszów, podkarpackie
  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 19 maj 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

ZM "WSK Rzeszów"

Hetmańska 120

Rzeszów

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie szczegółowej ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych według klasyfikacji rodzajowej środków trwałych w programie komputerowym

  • Naliczanie i księgowanie amortyzacji bilansowej i podatkowej

  • Naliczanie umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji księgowej i sporządzanie sprawozdań statystycznych i bilansowych z zakresu ewidencji majątku

  • Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dowodów obrotu składnikami majątkowymi stanowiącymi podstawę przychodu, ewidencja przesunięć między miejscami użytkowania i rozchodu składników majątkowych.

  • Nadawanie numerów inwentarzowych, sporządzenie dokumentów przekazywanie do odpowiedniej komórki, kontrola obiegu dokumentów środków trwałych.

  • Uzgadniania z działem księgowości comiesięcznych stanów i sporządzanie dokumentacji potrzebnej do księgowań amortyzacji.

  • Prowadzenie spraw związanych z zakupem, likwidacją oraz sprzedażą środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

  • Uczestnictwo w pracach inwentaryzacyjnych, uzgadnianie i wyjaśnianie różnic inwentarzowych i dokonywanie ich wyceny oraz sporządzanie wykazów niedoborów i nadwyżek.

  • Sporządzanie dokumentów wewnętrznych dotyczących klasyfikacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych

  • Bieżąca kontrola wyposażenia.

  • Ustalanie podstawy opodatkowania dla gruntów, budynków i budowli, analiza wysokości opłat z tytułu wieczystego użytkowania

  • Prowadzenie pozostałych ksiąg inwentarzowych.

  • Bieżąca pomoc w dziale księgowości.

  • Śledzenie i wprowadzanie na bieżąco zmian przepisów.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku finanse i rachunkowość

  • minimum 2 lata doświadczenia z zakresu ewidencji i rozliczania Środków Trwałych i WNIP

  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office w szczególności MS Excel

  • bardzo dobra organizacja pracy

  • bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących ŚT i WNIP

  • umiejętność pracy pod presją czasu

  • znajomość programu SAP

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Oferty spełniające powyższe kryteria, zawierające CV i list motywacyjny, proszę przysyłać za pomocą przycisku Aplikuj.