Ta oferta pracy jest nieaktualna od 32 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Księgowy

  • Olszewo (pow. żuromiński), Ostrołęka, mazowieckie
  • Specjalista
  • 23.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    "AZYL" BIURO RACHUNKOWE S.C. Z.REKOSZ, M.ROLA

    KSIĘGOWY

    Miejsce pracy: Ostrołęka (okolice), Olszewo (pow. żuromiński)
    Numer referencyjny: OGKO/01/2019
    Rodzinne Biuro Rachunkowe Azyl S.C. z Warszawy, wchodzące na rynek ostrołęcki, poszukuje osoby chętnej do współtworzenia nowego projektu. Mamy 14 letnie doświadczenie we wsparciu księgowym klienta na rynku warszawskim. Chcemy wraz z Tobą stworzyć miejsce, w którym klienci otrzymają wsparcie w rozwoju swoich firm, opierając się na stabilnej, dobrej relacji i zaangażowaniu w ich biznes ze strony księgowej/- ego naszego biura rachunkowego.
     

    MIEJSCE PRACY: Olszewo Borki, 11 km od Ostrołęki

    WYMIAR CZASU PRACY: w początkowej fazie współpracy pół etatu, z możliwością rozwinięcia do pełnego etatu wraz z rozwojem firmy – najchętniej od początku 2020 r

    W ZAKRES OBOWIĄZKÓW osoby na tym stanowisku wchodzić będzie:

    1. Utrzymywanie relacji z klientami zgodnie ze standardami firmy
    2. Utrzymywanie kontaktów z urzędami w ramach obsługi zgodnej ze standardami firmy
    3. Ścisła współpraca z innymi osobami w zespole
    4. Działania budujące i wzmacniające markę firmy
    5. Bieżąca analiza przepisów, rozwój merytoryczny księgowy i w zakresie współpracy międzyludzkiej
    6. Udzielanie porad i informacji przedsiębiorcom
    7. Analiza księgowa i podatkowa przedsiębiorstw rozliczanych w księgach handlowych i książce przychodów i rozchodów
    8. Obsługa, księgowanie dokumentów, zamykanie okresów rozliczeniowych przedsiębiorstw rozliczanych w księgach handlowych i książce przychodów i rozchodów
    9. Naliczanie wynagrodzeń
    10. Współtworzenie oraz przestrzeganie procedur i standardów funkcjonujących w biurze
    11. Współudział w tworzeniu kultury organizacyjnej biura

    NASZE OCZEKIWANIA:

    1. Minimum 7 - letnie doświadczenie przy obsłudze ksiąg handlowych
    2. Wykształcenie kierunkowe co najmniej średnie lub certyfikat głównego księgowego
    3. Dobra znajomość pakietu MS Office
    4. Nastawienie na długofalową współpracę

    Dodatkowym atutem będzie:

    1. Obsługa portalu Płatnik i PUE
    2. Znajomość programu enova365
    3. Prawo jazdy

    KOMPETENCJE NIEZBĘDNE DO WSPÓŁPRACY W NASZYM BIURZE:

    • Lojalność, Samodzielność,
    • Szerokie umiejętności interpersonalne,
    • Asertywność, Terminowość,
    • Wysoka efektywność pracy

    OFERUJEMY:

    • Lojalność, transparentność, partnerstwo we współpracy,
    • Realny wpływ na kształt, wizerunek i rozwój firmy,
    • Możliwość udziału w szkoleniach rozwojowych merytorycznych i innych,
    • Miejsce, gdzie inicjatywa, chęci oraz uśmiech są bardzo mile widziane i doceniane,
    • Telefon służbowy.

    Zainteresowane osoby zapraszamy do składania aplikacji z wpisanym w temacie maila numerem referencyjnym OGKO/01/2019 klikając w przycisk APLIKUJ.

    Więcej informacji o nas pod adresem http://www.azylbiuro.pl/

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez "AZYL" BIURO RACHUNKOWE S.C. Z.REKOSZ, M.ROLA moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez "AZYL" BIURO RACHUNKOWE S.C. Z.REKOSZ, M.ROLA  moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.