CPL  Jobs

Księgowy z językiem hiszpańskim/włoskim/francuskim

CPL JobsO firmie

  • Kraków

    małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
top

CPL Jobs jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Grupa CPL jest obecna w 8 EU krajach posiadając łącznie sieć 44 biur, oferuje swoim partnerom biznesowym szereg rozwiązań z zakresu ZZL, w szczególności: Rekrutacje Pracowników Stałych, RPOMaster Vendor, Preferred Supplier, Direct & Executive Search oraz Consulting Obszarów HRM.

Dla naszego międzynarodowego Klienta, firmy z sektora BPO poszukujemy obecnie doświadczonych księgowych na stanowisko związane z migracją procesów księgowych na stanowisko: 

Księgowy z językiem hiszpańskim/włoskim/francuskim

Miejsce pracy: Kraków
JO-1508-315433

Obowiązki:

  • Uczestniczenie w procesie migracji/tranzycji procesów księgowych do Polski
  • Ścisła współpraca z zagranicznymi przedstawicielami spółki oraz zewnętrznymi usługodawcami w celu udokumentowania braków procesowych zaistniałych w stosunku do standardów globalnych
  • Tworzenie szczegółowych planów działań w celu niwelowania luk procesowych
  • Śledzenie postępów w implementacji poszczególnych elementów procesu
  • Proponowanie rozwiązań polepszających proces wdrażania oraz nadzorowanie czy procedury są implementowane zgodnie z terminarzem migracji
  • Po okresie tranzycji – praca w obszarze księgowości w dziale księgi głównej

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszerze księgowości – RTR/GL/general accounting
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość programu Excel
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego lub włoskiego lub francuskiego
  • Umiejętności analityczne, pracy w zespole oraz wysoka motywacja
  • Gotowość do podróży służbowych do: Hiszpanii/Włoch/Francji

Nasz Klient oferuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Możliwość zdobycia, ciekawego, międzynarodowego doświadczenia
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Gwarancję zatrudnienia po przeprowadzaniu procesu migracji danych

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku angielskim na adres: Aplikuj




Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 4061.

www.cpljobs.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
bottom

CPL Jobs jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Grupa CPL jest obecna w 8 EU krajach posiadając łącznie sieć 44 biur, oferuje swoim partnerom biznesowym szereg rozwiązań z zakresu ZZL, w szczególności: Rekrutacje Pracowników Stałych, RPOMaster Vendor, Preferred Supplier, Direct & Executive Search oraz Consulting Obszarów HRM.

Dla naszego międzynarodowego Klienta, firmy z sektora BPO poszukujemy obecnie doświadczonych księgowych na stanowisko związane z migracją procesów księgowych na stanowisko: 

Księgowy z językiem hiszpańskim/włoskim/francuskim

Numer ref.: JO-1508-315433

Obowiązki:

  • Uczestniczenie w procesie migracji/tranzycji procesów księgowych do Polski
  • Ścisła współpraca z zagranicznymi przedstawicielami spółki oraz zewnętrznymi usługodawcami w celu udokumentowania braków procesowych zaistniałych w stosunku do standardów globalnych
  • Tworzenie szczegółowych planów działań w celu niwelowania luk procesowych
  • Śledzenie postępów w implementacji poszczególnych elementów procesu
  • Proponowanie rozwiązań polepszających proces wdrażania oraz nadzorowanie czy procedury są implementowane zgodnie z terminarzem migracji
  • Po okresie tranzycji – praca w obszarze księgowości w dziale księgi głównej

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszerze księgowości – RTR/GL/general accounting
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość programu Excel
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego lub włoskiego lub francuskiego
  • Umiejętności analityczne, pracy w zespole oraz wysoka motywacja
  • Gotowość do podróży służbowych do: Hiszpanii/Włoch/Francji

Nasz Klient oferuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Możliwość zdobycia, ciekawego, międzynarodowego doświadczenia
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Gwarancję zatrudnienia po przeprowadzaniu procesu migracji danych

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku angielskim na adres: Aplikuj

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy