Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKundenmanager - specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Coloneo Service GmbH
łódzkie
łódzkie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
- praca zdalna
- Praca od zaraz
- Szukamy wielu kandydatówwakaty: 2
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
codzienny kontakt z klientem-telefoniczny oraz pisemny
dbanie o relacje z aktualnymi klientami, zdobywanie nowych
pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania zasobu mieszkań do indywidualnych potrzeb klienta, negocjowanie cen wynajmu
odpowiedzialność za proces wynajmu od wysalania oferty, rachunków, koordynacje przekazania kluczy aż do momentu opuszczenie przez klienta mieszkania
rozwiązywanie problemów związanych z pobytem klientów — koordynacja pracy personelu sprzątającego, ewentualnych napraw
aktywny udział w rozwoju firmy i realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych
dbanie o wizerunek firmy wobec osób zewnętrznych.
współpraca z przyjaznym, wielojęzycznym zespołem i zapewnienie wsparcia innym w razie potrzeby
Nasze wymagania
Szukamy osoby:
z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie
pozytywnej z łatwością nawiązywania kontaktów, zorientowanej na klienta
z umiejętnościami sprzedaży - mile widziane doświadczenie w obszarze związanym z obsługą klienta i/lub sprzedaży
samodzielnej w działaniu, o bardzo dobrych zdolności organizacyjnych, z entuzjazmem do pracy, zaangażowaniem
o wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnych, chętnie pracującej w zespole
z poczuciem odpowiedzialności za powierzone zadania i za rzetelność ich wykonania
z umiejętności robienia kilku rzeczy (multitasking) - której praca z różnymi systemami i wielozadaniowość nie sprawia kłopotu
o wysokiej kulturze osobistej
Mile widziane
podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, szybko rozwijającym się zgranym zespole o niekorporacyjnej, przyjaznej atmosferze pracy
dużą samodzielność
rozwój – dzięki wielu nowym projektom realizowanym dla naszych klientów, budujemy przyszłość firmy poprzez ciągłą naukę
możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw – dzięki nieskomplikowanej hierarchii w firmie szybko podejmujemy decyzje i stale usprawniamy procesy
pracę w niemieckojęzycznym środowisku – znaczącą część naszych klientów, to firmy niemieckie.
pracę w 100% z domu (Home-Office)
służbowe narzędzia pracy
atrakcyjne wynagrodzenie stałe zgodne z kompetencjami zatrudnionej osoby w wysokości 6000 – 8.000 złotych brutto/ 160 godzin pracy w miesiącu – preferowane zatrudnienie w ramach współpracy B2B
Benefity
możliwość pracy zdalnej
O nas
Hometime24
Wiodąca na rynku niemieckim firmą oferującą umeblowane mieszkania w wynajmie krótkoterminowym. Naszymi klientami są najczęściej międzynarodowe firmy budowlane i firmy usługowe.
Jesteśmy świadomi, że usatysfakcjonowani klienci oznaczają długą i owocną współpracę z korzyścią dla obu stron, więc naszym priorytetem jest zadowolenie naszych klientów.
Dbając o wzrost satysfakcji naszych klientów, chcąc zagwarantować jak najlepszą obsługę, poszukujemy ambitnych osób do wsparcia naszego aktualnego teamu.
Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie zgłoszeń w języku niemieckim, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.