Kompania Piwowarska

Kupiec (Marketing Communication) [rekrutacja prowadzona online]

Kompania PiwowarskaO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 1 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top

Kompania Piwowarska S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko:

KUPIEC
(Marketing Communication)

Miejsce pracy: Warszawa

 

PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM ZAANGAŻOWANIEM, PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA:

  • współpraca z Local Category Managerem i Regional Category Managerem przy opracowywaniu strategii zakupowej dla kategorii Marketing Communication
  • opracowanie i uzgadnianie z klientem wewnętrznym kryteriów wyboru dostawców
  • samodzielne prowadzenie procesów przetargowych przy ścisłej współpracy z działem marketingu i trade marketingu
  • przeprowadzenie procesu negocjacji z dostawcami (agencje reklamowe, domy produkcyjne, domy postprodukcyjne)
  • zawarcie umowy zgodnie z polityką zaciągania zobowiązań
  • zarządzanie relacjami z dostawcami
  • dostarczanie danych do systemu SAP wynikających z umowy z dostawcami
  • weryfikowanie poprawności danych wprowadzanych do SAP
  • Akceptacja zamówień w SAP
  • zarządzenie procesem oceny dostawców

CZEKAMY NA OSOBY, KTÓRE WYKAZUJĄ SIĘ:

  • wykształceniem wyższym (mile widziane: ekonomiczne)
  • min. 2 letnim doświadczeniem w pracy z procesami zakupowymi w kategorii Marketing Communication
  • znajomością rynku dostawców usług marketingowych
  • bardzo dobrą znajomością języka angielskiego
  • bardzo dobrą umiejętnością obsługi komputera w zakresie MS Office (w szczególności biegła znajomość Excel) oraz znajomość obsługi systemu klasy ERP
  • wysokim poziomem zdolności analitycznych
  • umiejętnościami negocjacyjnymi
  • umiejętnością budowania relacji i wywierania wpływu
  • wysoką świadomością biznesową
  • wysoką sprawnością operacyjną
  • zorientowaniem na wynik
  • umiejętnością pracy pod presją czasu

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm sektora FMCG w Polsce
  • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego oraz pracy w globalnej firmie
  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
  • konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów oferowanych przez firmę m.in. rodzinny pakiet medyczny (prywatna opieka medyczna), pakiet sportowy, deputat piwny i wiele innych korzyści
PRACUJ Z NAMI
I TWÓRZ MARKĘ MISTRZÓW
aplikuj
Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych klubów sportowych, wspierając dyscypliny takie, jak piłka nożna, piłka ręczna, hokej czy żużel.

Kompania Piwowarska S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko:

KUPIEC
(Marketing Communication)

Miejsce pracy: Warszawa

 

PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM ZAANGAŻOWANIEM, PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA:

  • współpraca z Local Category Managerem i Regional Category Managerem przy opracowywaniu strategii zakupowej dla kategorii Marketing Communication
  • opracowanie i uzgadnianie z klientem wewnętrznym kryteriów wyboru dostawców
  • samodzielne prowadzenie procesów przetargowych przy ścisłej współpracy z działem marketingu i trade marketingu
  • przeprowadzenie procesu negocjacji z dostawcami (agencje reklamowe, domy produkcyjne, domy postprodukcyjne)
  • zawarcie umowy zgodnie z polityką zaciągania zobowiązań
  • zarządzanie relacjami z dostawcami
  • dostarczanie danych do systemu SAP wynikających z umowy z dostawcami
  • weryfikowanie poprawności danych wprowadzanych do SAP
  • Akceptacja zamówień w SAP
  • zarządzenie procesem oceny dostawców

CZEKAMY NA OSOBY, KTÓRE WYKAZUJĄ SIĘ:

  • wykształceniem wyższym (mile widziane: ekonomiczne)
  • min. 2 letnim doświadczeniem w pracy z procesami zakupowymi w kategorii Marketing Communication
  • znajomością rynku dostawców usług marketingowych
  • bardzo dobrą znajomością języka angielskiego
  • bardzo dobrą umiejętnością obsługi komputera w zakresie MS Office (w szczególności biegła znajomość Excel) oraz znajomość obsługi systemu klasy ERP
  • wysokim poziomem zdolności analitycznych
  • umiejętnościami negocjacyjnymi
  • umiejętnością budowania relacji i wywierania wpływu
  • wysoką świadomością biznesową
  • wysoką sprawnością operacyjną
  • zorientowaniem na wynik
  • umiejętnością pracy pod presją czasu

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm sektora FMCG w Polsce
  • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego oraz pracy w globalnej firmie
  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
  • konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów oferowanych przez firmę m.in. rodzinny pakiet medyczny (prywatna opieka medyczna), pakiet sportowy, deputat piwny i wiele innych korzyści

Ogłoszenie archiwalne