Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKupiec
Żabka Polska Sp. z o.o. O firmie
Poznań, wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Ekspert
Kupiec
Twoje zadania:
- organizacja i realizacja procesów wyboru dostawców dla zarządzanych kategorii zakupowych związanych z wyposażeniem i usługami na potrzeby sieci sklepów (m.in. meble, chłodnictwo, gastronomia, wizualizacja)
- wdrażanie długookresowych strategii dla zarządzanych kategorii zakupowych
- aktywne poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w ramach zarządzanych kategorii zakupowych
- ciągła analiza rynku, bieżących trendów cenowych oraz prognozowanych zmian w otoczeniu rynkowym
- usprawnianie i optymalizacja procesów, organizacji i narzędzi w ramach Zespołu Zakupów Sklepowych
- analizę uwarunkowań formalno-prawnych w zakresie zarządzanych kategorii zakupowych
- analityka i raportowanie na potrzeby Zespołu Zakupów Sklepowych, monitorowanie i raportowanie mierników jakości i efektywności dla procesu zakupowego i jego poszczególnych etapów
- tworzenie planów postępowań zakupowych we współpracy z klientami wewnętrznymi
- przygotowywanie umów z wybranymi kontrahentami
- zarządzanie i stały rozwój bazy dostawców
- ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi, w tym m.in. opiniowanie i weryfikacja specyfikacji technicznych
- zarządzanie danymi podstawowymi w SAP (kontrakty, dostawcy, indeksy, warunki handlowe)
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego, preferowane techniczne lub ekonomiczne
- 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- doświadczenia w budowaniu lub wdrażaniu strategii dla kategorii zakupowych
- orientacji na stałą optymalizację kosztów i innowacyjne rozwiązania
- bardzo dobrych umiejętności negocjacyjnych popartych sukcesami
- umiejętności budowania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi oraz dostawcami
- silnie rozwiniętej umiejętności myślenia strategicznego oraz planowania
- umiejętności tworzenia analiz i wyciągania trafnych wniosków
- orientacji na stałą optymalizację i innowacyjne rozwiązania
- znajomość zagadnień prawnych i ekonomicznych dot. analizy kosztów
- umiejętności inicjowania zmian i usprawnień
- samodzielności i elastyczności w działaniu
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Ogłoszenie archiwalne