Kupiec - Specjalista ds. Zakupów

  • Sobótka, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-02-26
  • Ważna jeszcze 8 dni (do 2019-03-28)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Swoją podróż w krainę smaków rozpoczęliśmy w 1995 roku, następnie we wrześniu 2002 dołączyliśmy do norweskiej grupy kapitałowej ORKLA, zasilając w ten sposób zasoby gałęzi Orkla Food Ingredients.
     
    Naszą misją jest kreowanie rynku cukierniczego i piekarniczego zarówno w Polsce jak i na świecie poprzez działanie w sposób świadomy mający na uwadze poszanowanie bezpieczeństwa, zdrowia i środowiska oraz aktywne współpracowanie z klientami, nie zapominając przy tym o największej wartości pracodawcy- pracownikach.
     
    Wszystkie produkty przygotowujemy z gwarancją niezmiennie wysokiej jakości, z poszanowaniem tradycji i dużą pasją do innowacyjności.
     

    Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kupiec - Specjalista ds. Zakupów
    Miejsce pracy: Sobótka

    Idealny kandydat to ten, który:

    • Posiada wykształcenie wyższe kierunkowe
    • Zna język angielski przynajmniej na poziomie B2 – umiejętności potwierdzone certyfikatem
    • Posiada doświadczenie w pracy w dziale zakupów w branży FMCG – preferowana branża spożywcza
    • Posiada doświadczenie we współpracy z krajowymi i zagranicznymi dostawcami i producentami
    • Zna techniki negocjacyjne i skutecznie je stosuje
    • Zna strategie zakupowe i swobodnie się nimi posługuje
    • Posiada umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia
    • Posiada wiedzę dotyczącą kalkulacji kosztowo – cenowej oraz opłacalności transakcji zakupowych
    • Posiada wiedzę w zakresie procesów planowania, optymalizacji zapasów i gospodarki magazynowej
    • Łatwo nawiązuje kontakty oraz posiada umiejętność skutecznej komunikacji
    • Potrafi budować długotrwałe relacje z osobami współpracującymi
    • Jest zorientowany na wyniki
    • Doskonale czuje się zarówno w zadaniach wymagających wkładu indywidualnego, jak i pracy zespołowej
    • Jest pewny siebie i otwarty na sugestie innych
    • Jest odporny na stres i potrafi pracować pod presją czasu
    • Umiejętnie zarządza swoim czasem pracy
    • Charakteryzuję się wysoką kulturą osobistą

    Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:

    • Wdrażanie strategii zakupowej w powierzonym obszarze, zgodnie ze strategią firmy
    • Monitorowanie rynku, cen rynkowych i w oparciu o zebrane dane umiejętne kierowanie strategią zakupową
    • Przeprowadzanie analizy ryzyka procesu zakupowego w powierzonym obszarze, wyciąganie z niej wniosków i ich prezentacja
    • Zarządzanie relacjami z dostawcami w tym prowadzenie procesu kwalifikacji i weryfikacji dostawców
    • Negocjowanie i ustalanie z dostawcami warunków handlowych
    • Poszukiwanie alternatywnych surowców i dostawców
    • Planowanie i prowadzenie procesu zakupowego na podstawie zapotrzebowania sprzedażowego i produkcyjnego
    • Aktywne uczestnictwo w kreowaniu i wdrażaniu projektów oszczędnościowych oraz usprawniających proces zakupowy, raportowanie osiągniętych wyników
    • Przygotowanie i monitorowanie niezbędnych raportów i prezentacji

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę – pierwsza umowa zostanie podpisana na trzymiesięczny okres próbny, kolejna na dwunastomiesięczny czas określony, a następnie na czas nieokreślony
    • Atrakcyjne wynagrodzenie, którego wysokość będzie zależne od posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Pracę w siedzibie firmy w Sobótce w stałych godzinach od 8:00 do 16:00
    • Narzędzia pracy – komputer przenośny i telefon
    • Dodatkowe świadczenia pracownicze takie jak prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet świadczeń socjalnych
    • Pracę w środowisku wysoko wykwalifikowanych specjalistów
    • Możliwość rozwoju w firmie będącej liderem branży piekarsko - cukierniczej
    • Miłą atmosferę pracy
    Prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania.
    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Credin Polska Sp. z o.o.

    Uprzejmie informujemy, że administratorem państwa danych osobowych jest Credin Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Czystej 6 w Sobótce. To oznacza, że nasze przedsiębiorstwo jest odpowiedzialne za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny i zgodny z obowiązującymi przepisami.

    Wszystkie informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania Państwa danych osobowych, przysługujących uprawnień i warunków skorzystania z nich znajdują się na stronie: www.credin.pl/rodo

    Wszelkie zapytania w sprawie przetwarzania danych osobowych należy kierować pocztą tradycyjną na adres Credin Polska Sp. z o.o., ul. Czysta 6, 55-050 Sobótka lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected]