Ta oferta pracy jest nieaktualna od 126 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kupiec Strategiczny (branża retail)

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 17.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.


    Kupiec Strategiczny (branża retail)

     
    Miejsce pracy: Poznań
    KS/05/2018
    Zakres obowiązków:
    • Wprowadzenie nowej marki na rynek polski, pomoc w zbudowaniu strategii produktowej
    • Kształtowanie polityki asortymentowej , ustalenie udziału poszczególnych departamentów (kobieta, mężczyzna, dziecko, obuwie, dom) w całości sprzedaży
    • Stworzenie polityki i strategii cenowej, zarządzanie promocjami, monitorowanie cen – rynki krajowe i zagraniczne
    • Kształtowanie polityki zakupowej w ramach grupy asortymentowej
    • Koordynowanie całego procesu zakupowego: planowanie zapotrzebowania, negocjacje, monitoring dostaw w określonym terminie, monitorowanie procesu zakupów, optymalizacja kosztów
    • Współpraca z dostawcami (przygotowywanie i negocjowanie umów, wybór dostawców, przeprowadzanie audytów oraz ocen okresowych)
    • Bieżące analizowanie stanów magazynowych w zakresie obsługiwanej kategorii zakupowej, optymalizowanie poziomu zapasów;
    • Uczestniczenie w projektach wdrożeń nowych produktów
    • Utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych
    • Identyfikacja i eliminacja ryzyka w procesie zakupowym
    • Wyjazdy zagraniczne w celu poznania produktów, wyboru i analiza pod kątem sprzedaży w Polsce
    Wymagania:
    • Doświadczenie na stanowisku Kupca/ Kierownika Kategorii Zakupowej/ Category Managera
    • Doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii dla kategorii zakupowych
    • Znajomość branży retail – WYMÓG KONIECZNY
    • Wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym – WYMÓG KONIECZNY
    • Doświadczenie w organizacji i realizacji procesów wyboru dostawców
    • Silnie rozwinięta umiejętność myślenia strategicznego oraz planowania
    • Znajomość zagadnień prawnych dot. analizy kosztów i procesu dostaw
    • Umiejętność inicjowania zmian i usprawnień
    • Umiejętność budowania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi
    • Zdolność analityczna, samodzielność, dokładność, terminowość, konsekwencja i skuteczność w działaniu i osiąganiu celów
    • Umiejętność prowadzenia kilku projektów w jednym czasie oraz podejmowania decyzji pod presją czasu
    Oferujemy:
    • Współpraca w oparciu o umowę o pracę/własną działalność gospodarczą w pełnym wymiarze godzin
    • Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
    • Realizację ambitnych zadań
    • Wyjazdy oraz pobyty za granicą w celach służbowych
    • Niezbędne narzędzia służbowe
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.