Carrefour Polska Sp z o.o.

Kupiec - Usługi Utrzymaniowo-Remontowe i Wyposażenie

Carrefour Polska Sp z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Carrefour Polska Sp z o.o.

Targowa 72

Warszawa

top
Kupiec
(Usługi Utrzymaniowo-Remontowe i Wyposażenie)
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • opracowujesz i wdrażasz strategie kupieckie dla kategorii usług utrzymania nieruchomości i wyposażenia we współpracy z klientem wewnętrznym,
  • rozwijasz i utrzymujesz bliskie relacje biznesowe z klientem wewnętrznym zapewniając wysoki poziom obsługi,
  • zarządzasz oraz rozbudowujesz i aktualizujesz bazę dostawców w celu utrzymania konkurencyjnego portfela dostawców,
  • utrzymujesz ciągłe relacje biznesowe z przedstawicielami dostawców z różnych szczebli zarządzania,
  • planujesz, przygotowujesz i przeprowadzasz postępowania kupieckie,
  • analizujesz zasadność zapotrzebowania wewnętrznego na usługi i towary niehandlowe w podległych kategoriach kupieckich,
  • kontrolujesz zgodność zamówień na usługi utrzymania nieruchomości oraz na zakup wyposażenia ze strategiami kupieckimi oraz politykami Carrefour Polska,
  • prowadzisz negocjacje i ustalasz warunki handlowe z dostawcami usług zapewniając najwyższą jakość oraz efektywność kosztową,
  • monitorujesz jakość usług i towarów oraz sprawujesz nadzór nad realizacją ogólnych warunków świadczenia usług przez dostawców,
  • tworzysz wartość dodaną podnosząc wydajność i jakość usług oraz uwalniając niewykorzystane synergie w podległych kategoriach kupieckich,
  • rekomendujesz nowe, innowacyjne lub alternatywne rozwiązania dla realizacji celów strategicznych i budżetowych.
Doceniamy Cię za to, że:
  • masz min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kupieckim związanym z zakupami kapitałowymi i operacyjnymi oraz zarządzania kategorią,
  • możesz pochwalić się osiągnięciami w samodzielnym negocjowaniu oraz w realizacji projektów oszczędnościowych,
  • posiadasz praktyczną znajomość narzędzi z pakietu MS Office oraz narzędzi e-sourcingowych (Ariba, Coupa, Ivalua, Jagger lub podobne),
  • dobrze posługujesz się językiem angielskim,
  • posiadasz umiejętność syntetycznego i analitycznego myślenia, interpretowania i prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji,
  • potrafisz planować i organizować swoją pracę,
  • wiesz jak właściwie ustalić priorytety i koordynować wiele zadań w krótkim czasie,
  • potrafisz budować i utrzymywać wewnętrzne i zewnętrzne relacje biznesowe oraz wywierać wpływ, zwłaszcza pozytywny na atmosferę w zespole.

Mamy dla Ciebie:

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • biuro w świetnej lokalizacji - Galeria Wileńska,
  • umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
aplikuj

Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

nagroda
Kupiec
(Usługi Utrzymaniowo-Remontowe i Wyposażenie)
Twoje zadania:
  • opracowujesz i wdrażasz strategie kupieckie dla kategorii usług utrzymania nieruchomości i wyposażenia we współpracy z klientem wewnętrznym,
  • rozwijasz i utrzymujesz bliskie relacje biznesowe z klientem wewnętrznym zapewniając wysoki poziom obsługi,
  • zarządzasz oraz rozbudowujesz i aktualizujesz bazę dostawców w celu utrzymania konkurencyjnego portfela dostawców,
  • utrzymujesz ciągłe relacje biznesowe z przedstawicielami dostawców z różnych szczebli zarządzania,
  • planujesz, przygotowujesz i przeprowadzasz postępowania kupieckie,
  • analizujesz zasadność zapotrzebowania wewnętrznego na usługi i towary niehandlowe w podległych kategoriach kupieckich,
  • kontrolujesz zgodność zamówień na usługi utrzymania nieruchomości oraz na zakup wyposażenia ze strategiami kupieckimi oraz politykami Carrefour Polska,
  • prowadzisz negocjacje i ustalasz warunki handlowe z dostawcami usług zapewniając najwyższą jakość oraz efektywność kosztową,
  • monitorujesz jakość usług i towarów oraz sprawujesz nadzór nad realizacją ogólnych warunków świadczenia usług przez dostawców,
  • tworzysz wartość dodaną podnosząc wydajność i jakość usług oraz uwalniając niewykorzystane synergie w podległych kategoriach kupieckich,
  • rekomendujesz nowe, innowacyjne lub alternatywne rozwiązania dla realizacji celów strategicznych i budżetowych.
Doceniamy Cię za to, że:
  • masz min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kupieckim związanym z zakupami kapitałowymi i operacyjnymi oraz zarządzania kategorią,
  • możesz pochwalić się osiągnięciami w samodzielnym negocjowaniu oraz w realizacji projektów oszczędnościowych,
  • posiadasz praktyczną znajomość narzędzi z pakietu MS Office oraz narzędzi e-sourcingowych (Ariba, Coupa, Ivalua, Jagger lub podobne),
  • dobrze posługujesz się językiem angielskim,
  • posiadasz umiejętność syntetycznego i analitycznego myślenia, interpretowania i prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji,
  • potrafisz planować i organizować swoją pracę,
  • wiesz jak właściwie ustalić priorytety i koordynować wiele zadań w krótkim czasie,
  • potrafisz budować i utrzymywać wewnętrzne i zewnętrzne relacje biznesowe oraz wywierać wpływ, zwłaszcza pozytywny na atmosferę w zespole.

Mamy dla Ciebie:

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • biuro w świetnej lokalizacji - Galeria Wileńska,
  • umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.

Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Ogłoszenie archiwalne