Ta oferta pracy jest nieaktualna od 6 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kupiec

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-02-13

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PFR to grupa instytucji finansowych i doradczych dla przedsiębiorców, samorządów i osób prywatnych inwestująca w zrównoważony rozwój społeczny i wzrost gospodarczy kraju.
     
    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.
    Kupiec
    Miejsce pracy: Warszawa

    Główne zadania:

    • Samodzielne prowadzenie i koordynowanie procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi oraz najlepszymi praktykami zakupowymi w zakresie działalności PFR Nieruchomości S.A. („Spółka”) lub spółek celowych FIZ (SPV).
    • Optymalizacja kosztów w ramach realizowanych procesów zakupowych.
    • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników Spółki w zakresie procesów zakupowych.
    • Stosowanie narzędzi informatycznych wspierających procesy zakupowe.
    • Inicjowanie nowych rozwiązań w zakresie standardów umów i trybów negocjacyjnych.
    • Budowanie bazy i weryfikacja dostawców, monitorowanie rynku, zarządzania dostawcami oraz oceny współpracy.
    • Prowadzenie i koordynowanie postępowań zakupowych w zakresie działalności inwestycyjnej SPV.
    • Udzielanie konsultacji klientom wewnętrznym Spółki w zakresie przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia postępowań zakupowych, w tym w zakresie trybów postępowań zakupowych, opiniowania wniosków zakupowych.
    • Archiwizacja dokumentacji z realizowanych postępowań zakupowych.
    • Przygotowywanie wytycznych do planowania zakupów oraz agregacji asortymentów w rocznych planach.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub prawnicze.
    • Minimum 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze zakupów, w szczególności w zakresie zarządzania i realizacji potrzeb zakupowych (doświadczenie w obszarze budownictwa będzie dodatkowym atutem).
    • Doświadczenie w tworzeniu umów z kontrahentami.
    • Umiejętności i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji.
    • Zdolności analitycznego myślenia i analizowania danych.
    • Doświadczenie w prowadzeniu projektów i zarządzaniu projektami będzie dodatkowym atutem.
    • Biegła umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (szczególnie Excel).
    • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
    • Otwartość na doświadczenia, pozytywne nastawienie i dążenie do samorozwoju.
    • Umiejętność budowania relacji biznesowych.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia.
    • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy.
    • Przyjazną atmosferę w pracy.

    Prześlij swoje CV za pomocą Aplikuj, jeśli spełniasz powyższe wymagania.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:
     
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji.
     
    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:
     
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Nieruchomości S.A ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Nieruchomości S.A.”

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

    PFR Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Polskiego Funduszu Rozwoju, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. PFR Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników.

     

    Administrator danych

    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PFR Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane.

     

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem:

    https://bgkn.pl/zasady-przetwarzania-danych-osobowych/