Oferta pracy

Kupiec

Impel S.A.O firmie

Impel S.A.

Antoniego Słonimskiego

Wrocław

Impel S.A. – jedna ze spółek Grupy Impel, lidera w Polsce w zakresie usług outsourcingowych poszukuje osoby do swojego Centralnego Biura Zakupów

Kupiec

Zadania na oferowanym stanowisku:

  • Realizowanie procesów zakupowych, zgodnie z polityką oraz standardami obowiązującymi w Grupie Impel;
  • Prowadzenie negocjacji zakupowych w sposób nakierowany na osiąganie znaczących korzyści negocjacyjnych – trwałych oszczędności oraz unikanie kosztów/podwyżek;
  • Samodzielna realizacja/współrealizacja istotnych procesów zakupowych oraz udzielanie wsparcia/udział w projektach strategicznych Grupy Impel, mających na celu efektywizację kosztów danego obszaru;
  • Skuteczne koordynowanie zespołów zakupowych w ramach przyznanych procesów zakupowych;
  • Realizowanie procesów zakupowych zgodnie z ustalonym harmonogramem/obowiązującym SLA dla danego procesu;
  • Pozyskiwanie informacji z rynku dostawców towarów i usług poprzez nawiązywanie I utrzymywanie relacji z potencjalnymi dostawcami.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe;
  • 3-5 letnie doświadczenie w pracy w obszarze zakupów;
  • 1-3 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami do 5 osób w ramach realizowanych procesów zakupowych;
  • Doświadczenie we współpracy z interesariuszami;
  • 2-4 lat doświadczenia na stanowisku kupca, raportującego wyniki pracy przed właścicielem biznesowym (decydentem);
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym;
  • Wiedza specjalistyczna w obszarze zakupów, wysoki poziom znajomości zagadnień handlowych i w zakresie umów;
  • Wysoki poziom umiejętności negocjacyjnych;
  • Wysokorozwinięte zdolności analityczne, umiejętność przetwarzania I interpretacji danych;
  • Zdolności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność postrzegania różnic kulturowych i obyczajowych;
  • Przywództwo w grupie do 5 osób.

Zainteresowanym Kandydatom oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie, u lidera w zakresie usług outsourcingowych ;
  • Dużą odpowiedzialność i samodzielność zadań;
  • Udział w nowatorskim Projekcie Zakupowym zmieniającym definicję i rolę zakupów w złożonej strukturze kapitałowo produktowej;
  • Przestrzeń do samorealizacji, możliwość kreowania rozwiązań w swoim obszarze odpowiedzialności;
  • Stabilne zatrudnienie na warunkach umowy o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy;
  • Współpracę z ekspertami w swoich dziedzinach biznesowych;
  • Szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe;
  • Dostęp do benefitów - możliwość przystąpienia do programu Multisport, ubezpieczenia grupowego lub prywatnej opieki medycznej.

Grupa Impel to:

  • lider outsourcingu w Polsce
  • spółka wiodąca notowana na GPW
  • ponad 30 lat na rynku
  • 45 tys. pracowników i współpracowników
  • najlepszy zakres usług dla biznesu
  • 16 oddziałów w Polsce
 

Ogłoszenie archiwalne