Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

L2 Support Consultant

CPL Jobs .

  • Wrocław, dolnośląskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia.

For the Wroclaw branch of our London-based client, a fast-growing global Fintech company, we are looking for people to join the IT Support team to support users of financial applications:


L2 Support Consultant

 

 

 

Benefits:

· Competitive Salary

· Profit related bonus

· Ability to purchase company shares on preferential terms

· Private healthcare (for employee and family)

· Life and disability insurance

· Social Fund (multisport card, gift card for Christmas & Easter)

· English lessons during working hours

· Training budget

· Chillout room, board games, PS4

· Fresh fruits, tea and coffee

· Work from home options

· Flexible working hours

· Social Committee activities

Numer ref.: JO-2110-477916

The key responsibilities are:

· Providing an advanced level of functional and technical support to company's customers regarding the company’s product portfolio.

· Engaging with company’s clients through skillful analysis, effective communication, coordination and cooperation with product management and development teams, in order to timely resolve incidents and requests.

· Maintaining a high level of client satisfaction.

· Obtaining detailed and accurate information relating to the business impact of client’s issues, utilizing effective questioning and troubleshooting techniques.

· Replicating, investigating, and diagnosing issues.

· Analyzing log files using standard debugging concepts.

· Working closely with internal company's teams on escalated functional and technical issues, and product roadmap changes.

· Documenting issues for further diagnostic of root cause isolation when needed.

· Providing client reports and attend client review meetings.

· Gathering and presenting client insights to teams across company while adhering to processes that ensure consistent and repeatable results.

The ideal candidate will have the following skills, attributes & experience:

· Educated to at least Bachelor’s degree

· Previous experience in a similar role,

· Very good English skills, min. B2.

· Analytical mind-set, Problem-solving, Process-driven and Quick learner

· Self-motivated with ability to work independently.

· Excellent interpersonal and communication skills

 

Advantageous Skills:

· Previous experience supporting enterprise finance software products

· Understanding of accounting principles

· Experience in Banking, Telco, High-Tech, or Insurance sectors

· Business analysis and testing experience

 

Technical skills:

· Good understanding of relational databases

· Good knowledge of SQL language

· Good knowledge of Unix/Linux operating systems and tools

· Knowledge of software debugging and profiling tools

· Ability to read and understand source code in programming languages like Java/C/C++/C#

· Ability to create simple ad-hoc programs or scripts

 

Benefits:

· Competitive Salary

· Profit related bonus

· Ability to purchase company shares on preferential terms

· Private healthcare (for employee and family)

· Life and disability insurance

· Social Fund (multisport card, gift card for Christmas & Easter)

· English lessons during working hours

· Training budget

· Chillout room, board games, PS4

· Fresh fruits, tea and coffee

· Work from home options

· Flexible working hours

· Social Committee activities

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne