Oferta pracy

Lean Manager / Continuous Improvement Manager (Logistics Processes)

Selsey Sp. z o.o.O firmie

  • Stargardzka 2A, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer

Selsey Sp. z o.o.

Stargardzka 2A

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Analiza procesów logistyczno - sprzedażowych w celu identyfikacji obszarów wymagających optymalizacji

  • Optymalizacja procesów logistycznych wykorzystując narzędzia Lean / Six Sigma

  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących przepływów na magazynie (m.in. heat maps, spaghetti graphs, analizy wartości)

  • Proponowanie i wdrażanie działań zapewniających jak najlepszy serwis dla klientów Selsey

  • Popularyzowanie i kreowanie filozofii Lean wśród pracowników

  • Zarządzanie projektami optymalizacyjnymi w obszarze Supply Chain

Nasze wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu i optymalizacji procesów z wykorzystaniem narzędzi Lean

  • Znajomość metodologii i narzędzi Lean / Six Sigma

  • Znajomość procesów i systemów magazynowych ( WMS/TMS/VMS)

  • Umiejętność holistycznego spojrzenia na procesy sprzedażowo-logistyczne

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów - ukierunkowanie na cel i orientacja na klienta

  • Znajomość rynku e-commerce będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę

  • Szybką ścieżkę decyzyjną, dużą samodzielność i możliwość tworzenia własnych rozwiązań i narzędzi

  • Atrakcyjny pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

  • Darmowy parking

  • Organizację nastawioną na budowanie partnerskiej atmosfery i dobrych relacji

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • świętowanie urodzin

  • inicjatywy dobroczynne

Selsey Sp. z o.o.

Jesteśmy jednym z największych w Polsce sprzedawcą mebli oraz dekoracji. Selsey działa na rynku od 7 lat, na 12 rynkach w Europie. Jesteśmy jednymi z największych dostawców Amazon, Wayfair oraz Groupon. Financial Times uhonorował nas tytułem TOP1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie w 2020 r.

W ostatnim roku strukturalnie urośliśmy o 60% i nie zatrzymujemy się w rozwoju. Nasi pracownicy codziennie udowadniają nam, że w e-commerce nie ma rzeczy niemożliwych. Stawiamy na innowacyjność, dlatego docieramy do naszych klientów głównie online. Kreujemy trendy wnętrzarskie i oferujemy im produkty, dzięki którym realizują każdą, nawet najbardziej szaloną wizję aranżacji swoich domowych przestrzeni. Działamy w całej Europie, a zdecydowana większość naszego portfolio powstaje w Polsce.

Wiemy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy to podstawa naszego sukcesu. Robimy więc wszystko, by czuli się w Selsey szczęśliwi. Stawiamy na nieformalną atmosferę w pracy oraz swobodę w działaniu. Wybieramy otwartość zamiast sztywnych procedur. Chodzimy w trampkach, ale nie mamy nic przeciwko lakierkom. Wygoda jest najważniejsza, nie tylko w pracy. Jesteśmy sobą, mamy wiele pasji, gonimy za rozwojem, a elastyczność i nieszablonowe myślenie wpisaliśmy w DNA w naszej firmy. Jeśli szukasz miejsca, gdzie każdy Twój pomysł będzie wysłuchany - dobrze trafiłeś. Selsey to Twój drugi dom :)

Przewiń do profilu firmy