dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyLease Audit Manager
Jones Lang LaSalle Sp. z o.o.
opolskie
opolskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie globalnymi projektami audytowymi przy ograniczonej kontroli przelożonego.
Samodzielne przeprowadzanie audytów najmu (faktur, rozliczeń z tytułu kosztów operacyjnych wynajmującego, porównywanie z dokumentami najmu, raportami księgowymi, umowami).
Przygotowywanie opisowych raportów z audytu.
Przedstawianie wyników audytu klientom wewnętrznym i zewnętrznym.
Współpraca z księgowością klienta i personelem RE w celu uzyskania niezbędnej dokumentacji do audytu.
Eskalacja trudnych przypadków do Kierownika Audytu, w celu uzyskania dalszych wskazówek.
Praca nad wieloma wnioskami audytowymi jednocześnie, ustalanie priorytetów dla swoich projektów i swojej pracy, przeprowadzanie i doprowadzanie projektów do końca.
Nasze wymagania
Niezbędne doświadczenie w audytach (min. 2-3 lata), w tym w znajomość analizy kosztów, weryfikacji wewnętrznej zgodności lub przeglądu umów najmu.
Min. podstawowa wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami.
Umiejętność analizy i interpretacji złożonych warunków umów najmu.
Wyjątkowa dbałość o szczegóły i zdolność do samodzielnego kończenia projektów w uzgodnionych ramach czasowych.
Biegła znajomość języka angielskiego.
Dodatkowy język zachodnioeuropejski: włoski, francuski, niemiecki, szwedzki, niderlandzki jako zaleta.
Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami jest dodatkowym atutem, ale nie jest to obowiązkowe.
Umiejętność perswazji, jak również zdolność do negocjowania z właścicielami nieruchomości odzyskiwania roszczeń.
Pro aktywność z naciskiem na jakość, uczciwość i determinację w osiąganiu sukcesów.
Umiejętność krytycznego myślenia, przejrzystość analiz i codzienna precyzja.
Dobra znajomość programu Excel.
To oferujemy
Umowę o pracę.
Bogaty pakiet benefitów m.in. opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, wybór dodatkowych benefitów w ramach systemu kafeteryjnego m.in. sport, kultura, zakupy.
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
Możliwości rozwoju.
Atrakcyjne miejsce pracy w centrum Warszawy w budynku Warsaw Spire (zaledwie 5 minut do stacji metra).
Świetną atmosferę i warunki pracy.
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
owoce
spotkania integracyjne
kawa / herbata
napoje
strefa relaksu
bony towarowe
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
pikniki rodzinne
Jones Lang LaSalle Sp. z o.o.
JLL to międzynarodowa firma zajmująca się usługami i inwestycjami, która specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych. Dzięki inwestowaniu w nieruchomości komercyjne JLL wspiera klientów w realizowaniu celów na całym świecie.
Jeśli szukasz miejsca, w którym będziesz mógł rozwinąć swoją karierę zawodową – wybierz JLL. Będziesz mieć okazję pracować z wiodącymi firmami na całym świecie, wprowadzać do nich innowacje, a nawet rozwiązania zmieniające rynek nieruchomości komercyjnych. Dzięki współpracy będziesz mógł nawiązać długotrwałe biznesowe relacje, a także uczyć się od najlepszych. W JLL jesteśmy nastawieni na rozwój i chcemy pomóc Ci w pełni wykorzystać Twój potencjał. Osiągnij swoje cele i dołącz do nas!