reklama

Praca lider ds. reklamacji, Polska

Mamy dla Ciebie 9 ofert
    • Wrocław
    Job Description Summary Regional Complaints Center Manager will be providing direct management of the Regional Complaints Center (RCC and RCCI) staff, contributes to setting the tactics required to achieve departmental, functional and regional...
    opublikowana: 19 lutego 2019
    • Wrocław
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: zarządzanie procesem reklamacji: nadzór nad procesem analizy problemów wewnątrz organizacji, śledzenie i raportowanie postępów działań zespołu, podejmowanie decyzji o...
    opublikowana: 18 lutego 2019
    • Warszawa
    Zakres odpowiedzialnosci : Zarządzanie działem obsługi klienta oraz procesem składania zamówień (od zamówienia do płatności) dla klientów polskich. Budowanie doskonałych relacji z klientami Efektywna obsługa zleceń klientów Sprawne zarządzanie...
    opublikowana: 17 lutego 2019
    • 2 lokalizacji
    Do Twoich zadań należeć będzie: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i odbiorach robót organizowanych przez Zamawiających i Nadzory Inwestorskie, przeprowadzanie przeglądów własnych, sprawdzających prawidłowość użytkowania i konserwacji robót...
    opublikowana: 17 lutego 2019
    • Wrocław
    Twoje zadania: obsługa powierzonego angielskiego kanału sprzedaży współpraca z Account Managerami na powierzonym portalu: kontakt mailowy i telefoniczny w języku angielskim udzielanie informacji dot. produktów i statusu zamówienia rozpatrywanie...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • mazowieckie
    Do Twoich zadań należeć będzie: przyjmowanie, rejestracja oraz weryfikacja zgłoszonych wad, organizacja i nadzór nad pracami naprawczymi (w tym przygotowanie i wprowadzenie wykonawstwa zastępczego), bieżąca korespondencja i współpraca z...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • Jawor
    zadania zapewnienie dostępności zgodnych komponentów na linie montażowe analiza czy problemy są spowodowane przez części dostarczane przez dostawców gromadzenie dowodów i dokumentowanie niezgodności celem powiadomienia dostawcy codzienny udział w...
    opublikowana: 13 lutego 2019
    • Poznań
    Osoba na stanowisku Kierownika Call Center będzie odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Spółki w oczach obsługiwanych Klientów poprzez: realizację wymagań jakościowych w zespole Call Center, a także poprzez stałe doskonalenie sposobu...
    opublikowana: 13 lutego 2019
reklama