Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyLider Biura Obsługi Klienta
PreZero Service Wschód sp. z o.o.O firmie
- Wrocławska 3, 26-603 Radom, PolskaRadom, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
PreZero Service Wschód sp. z o.o.
Wrocławska 3
Radom
PreZero Service Wschód sp. z o.o.
Lider Biura Obsługi Klienta
Nowe myślenie dla czystego jutra.
Kim jesteśmy.
PreZero jest jednym z wiodących dostawców usług w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy dlatego, że zatrudniamy najlepszych ludzi. Pora powiększyć nasz zespół! Poszukujemy zaangażowanych pracowników, którzy potrafią szybko dostosować się do zmieniających się wyzwań naszego rynku, chcą pracować w ekscytującym, obiecującym oraz innowacyjnym środowisku i rozwijać się razem z nami.
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań prace;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach;
- Duży zakres samodzielności oraz odpowiedzialności;
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Rynkowe wynagrodzenie;
- Pakiet opieki medycznej;
- Karnety sportowe.
Zakres obowiązków:
- Nadzór i dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy Klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki;
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta zgodnie z korporacyjnymi standardami;
- Aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania pracą zespołu, w tym planowanie zadań oraz rozliczanie z ich wykonania;
- Koordynacja procesu realizacji zamówienia dla Klienta od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do momentu jego finalizacji;
- Rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosków od Klientów oraz wprowadzanie działań korygujących i usprawniających;
- Kontrola realizacji usług zgodnie z warunkami umowy oraz zapisami OWH;
- Koordynacja, monitorowanie i nadzór nad terminowym wystawianiem faktur;
- Przygotowanie miesięcznych rozliczeń wykonanych usług dla Klientów;
- Nadzór nad procesem komunikacji z klientami (właściwe informowanie o świadczonych usługach, efektywne rozwiązywanie bieżących problemów);
- Przygotowywanie i sporządzanie umów i aneksów dla Klientów Spółki;
- Monitorowanie zmian prawnych w zamówieniach publicznych, gospodarce odpadami, utrzymaniu czystości i porządku w gminie, podatku VAT, etc.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe lub handlowe);
- Wiedza z zakresu obowiązujących przepisów prawnych w dziedzinie ochrony środowiska;
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży;
- Doświadczenie w sprzedaży usług, profesjonalna obsługa klienta;
- Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego;
- Umiejętność planowania i organizowania pracy;
- Doskonałe zdolności komunikacyjne;
- Umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi klientami".
Ogłoszenie archiwalne