Oferta pracy

Lider Biura Obsługi Klienta

PreZero Service Wschód sp. z o.o.O firmie

PreZero Service Wschód sp. z o.o.

Wrocławska 3

Radom

PreZero Service Wschód sp. z o.o.

Lider Biura Obsługi Klienta
Nowe myślenie dla czystego jutra.

Kim jesteśmy.

PreZero jest jednym z wiodących dostawców usług w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy dlatego, że zatrudniamy najlepszych ludzi. Pora powiększyć nasz zespół! Poszukujemy zaangażowanych pracowników, którzy potrafią szybko dostosować się do zmieniających się wyzwań naszego rynku, chcą pracować w ekscytującym, obiecującym oraz innowacyjnym środowisku i rozwijać się razem z nami.

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań prace;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach;
  • Duży zakres samodzielności oraz odpowiedzialności;
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Rynkowe wynagrodzenie;
  • Pakiet opieki medycznej;
  • Karnety sportowe.

Zakres obowiązków:

  • Nadzór i dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy Klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki;
  • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta zgodnie z korporacyjnymi standardami;
  • Aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania pracą zespołu, w tym planowanie zadań oraz rozliczanie z ich wykonania;
  • Koordynacja procesu realizacji zamówienia dla Klienta od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do momentu jego finalizacji;
  • Rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosków od Klientów oraz wprowadzanie działań korygujących i usprawniających;
  • Kontrola realizacji usług zgodnie z warunkami umowy oraz zapisami OWH;
  • Koordynacja, monitorowanie i nadzór nad terminowym wystawianiem faktur;
  • Przygotowanie miesięcznych rozliczeń wykonanych usług dla Klientów;
  • Nadzór nad procesem komunikacji z klientami (właściwe informowanie o świadczonych usługach, efektywne rozwiązywanie bieżących problemów);
  • Przygotowywanie i sporządzanie umów i aneksów dla Klientów Spółki;
  • Monitorowanie zmian prawnych w zamówieniach publicznych, gospodarce odpadami, utrzymaniu czystości i porządku w gminie, podatku VAT, etc.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe lub handlowe);
  • Wiedza z zakresu obowiązujących przepisów prawnych w dziedzinie ochrony środowiska;
  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży;
  • Doświadczenie w sprzedaży usług, profesjonalna obsługa klienta;
  • Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego;
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy;
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne;
  • Umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi klientami".

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy