DHL Express (Poland) Sp. z o.o.

Lider ds. Procesów Celnych dla kluczowych Klientów

DHL Express (Poland) Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Ul. Centralna 5, 42-625 Pyrzowice

    Pyrzowice (pow. tarnogórski), śląskie
  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 27 sie 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
top
Prawie 50 lat temu stworzyliśmy branżę międzynarodowych przesyłek ekspresowych. Dzisiaj jesteśmy obecni w ponad 220 krajach i terytoriach. Sukces i pozycję DHL Express na rynku zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy codziennie dają z siebie wszystko. Wierzymy, że to pasja, zaangażowanie, praca zespołowa i odpowiednie zarządzanie zespołami oraz procesami sprawiają, że nasza rola na świecie z roku na rok rośnie, dając nam kolejne powody do dumy.
 
Jeśli szukasz miejsca, w którym bycie szefem polega na inspirowaniu innych do działania, dołącz do zespołu do DHL Express, jako:
Lider ds. Procesów Celnych dla kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Pyrzowice (pow. tarnogórski)
Nr ref.: 38/2020

Zadania, które na Ciebie czekają to:

  • organizacja pracy Zespołu ds. procesów celnych dla kluczowych Klientów
  • zarządzanie procesem odpraw celnych przesyłek międzynarodowych dla Kluczowych Klientów
  • kontrola i nadzór nad organizacją odpraw celnych importowych i eksportowych zgodnie ze standardami komunikacja oraz współpraca z urzędem celnym
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów przez nadzór nad procesem obsługi każdego klienta w prawach dotyczących odpraw celnych oraz stałej poprawy jakości usług
  • wyznaczanie celów oraz ich bieżąca kontrola
  • prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników
  • motywowanie i rozwijanie pracowników
  • aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników
  • aktywna współpraca w celu uzyskania najlepszego serwisu dla Klientów

Menedżerowie w DHL Express doceniają:

  • pracę w zespole ludzi zaangażowanych i pełnych pasji
  • unikalny, międzynarodowy program rozwojowy
  • pracę w kulturze feedbacku i współpracy – naszą firmę kształtują wszyscy pracownicy i każdy głos jest dla nas ważny
  • realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój firmy
  • bogaty pakiet benefitów (m.in. karta multisport, bilety do kina lub teatru)
  • rozbudowany pakiet socjalny (m.in.: wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowanie do sportu i rekreacji)
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • program doceniania, w ramach którego przyznajemy nagrody jubileuszowe, wybieramy Ludzi Roku, nagradzamy ponadprzeciętne zaangażowanie

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wiedzę i doświadczenie w obsłudze celnej
  • jesteś osobą silnie zorientowaną na Klienta oraz masz doświadczenie w obsłudze Klienta
  • znasz język angielski na poziomie min. B1
  • jesteś osobą komunikatywną i potrafisz pracować w zespole
  • chcesz rozwijać swoje kompetencje managerskie
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. rok)
bottom
Prawie 50 lat temu stworzyliśmy branżę międzynarodowych przesyłek ekspresowych. Dzisiaj jesteśmy obecni w ponad 220 krajach i terytoriach. Sukces i pozycję DHL Express na rynku zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy codziennie dają z siebie wszystko. Wierzymy, że to pasja, zaangażowanie, praca zespołowa i odpowiednie zarządzanie zespołami oraz procesami sprawiają, że nasza rola na świecie z roku na rok rośnie, dając nam kolejne powody do dumy.
 
Jeśli szukasz miejsca, w którym bycie szefem polega na inspirowaniu innych do działania, dołącz do zespołu do DHL Express, jako:
Lider ds. Procesów Celnych dla kluczowych KlientówNumer ref.: 38/2020

Zadania, które na Ciebie czekają to:

  • organizacja pracy Zespołu ds. procesów celnych dla kluczowych Klientów
  • zarządzanie procesem odpraw celnych przesyłek międzynarodowych dla Kluczowych Klientów
  • kontrola i nadzór nad organizacją odpraw celnych importowych i eksportowych zgodnie ze standardami komunikacja oraz współpraca z urzędem celnym
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów przez nadzór nad procesem obsługi każdego klienta w prawach dotyczących odpraw celnych oraz stałej poprawy jakości usług
  • wyznaczanie celów oraz ich bieżąca kontrola
  • prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników
  • motywowanie i rozwijanie pracowników
  • aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników
  • aktywna współpraca w celu uzyskania najlepszego serwisu dla Klientów

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wiedzę i doświadczenie w obsłudze celnej
  • jesteś osobą silnie zorientowaną na Klienta oraz masz doświadczenie w obsłudze Klienta
  • znasz język angielski na poziomie min. B1
  • jesteś osobą komunikatywną i potrafisz pracować w zespole
  • chcesz rozwijać swoje kompetencje managerskie
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. rok)

Menedżerowie w DHL Express doceniają:

  • pracę w zespole ludzi zaangażowanych i pełnych pasji
  • unikalny, międzynarodowy program rozwojowy
  • pracę w kulturze feedbacku i współpracy – naszą firmę kształtują wszyscy pracownicy i każdy głos jest dla nas ważny
  • realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój firmy
  • bogaty pakiet benefitów (m.in. karta multisport, bilety do kina lub teatru)
  • rozbudowany pakiet socjalny (m.in.: wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowanie do sportu i rekreacji)
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • program doceniania, w ramach którego przyznajemy nagrody jubileuszowe, wybieramy Ludzi Roku, nagradzamy ponadprzeciętne zaangażowanie

Ogłoszenie archiwalne