Prawie 50 lat temu stworzyliśmy branżę międzynarodowych przesyłek ekspresowych. Dzisiaj jesteśmy obecni w ponad 220 krajach i terytoriach. Sukces i pozycję DHL Express na rynku zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy codziennie dają z siebie wszystko. Wierzymy, że to pasja, zaangażowanie, praca zespołowa i odpowiednie zarządzanie zespołami oraz procesami sprawiają, że nasza rola na świecie z roku na rok rośnie, dając nam kolejne powody do dumy.
Jeśli szukasz miejsca, w którym bycie szefem polega na inspirowaniu innych do działania, dołącz do zespołu do DHL Express, jako:
Lider ds. Procesów Celnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 5148
Zadania, które na Ciebie czekają to:
- organizacja pracy jednego z zespołów Agencji Celnej
- zarządzanie procesem odpraw celnych przesyłek międzynarodowych
- kontrola i nadzór nad organizacją odpraw celnych importowych i eksportowych zgodnie ze standardami komunikacja oraz współpraca z urzędem celnym
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów przez nadzór nad procesem obsługi każdego klienta w prawach dotyczących odpraw celnych oraz stałej poprawy jakości usług
- wyznaczanie celów oraz ich bieżąca kontrola
- prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników
- motywowanie i rozwijanie pracowników
- aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników
Menedżerowie w DHL Express doceniają:
- pracę w zespole ludzi zaangażowanych i pełnych pasji
- unikalny, międzynarodowy program rozwojowy
- pracę w kulturze feedbacku i współpracy – naszą firmę kształtują wszyscy pracownicy i każdy głos jest dla nas ważny
- realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój firmy
- bogaty pakiet benefitów (m.in. karta multisport, bilety do kina lub teatru)
- rozbudowany pakiet socjalny (m.in.: wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowanie do sportu i rekreacji)
- dodatkowe ubezpieczenie na życie
- program doceniania, w ramach którego przyznajemy nagrody jubileuszowe, wybieramy Ludzi Roku, nagradzamy ponadprzeciętne zaangażowanie
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- posiadasz wiedzę i doświadczenie w obsłudze celnej
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. rok)
- znasz język angielski na poziomie min. B1
- jesteś osobą komunikatywną i potrafisz pracować w zespole
- jesteś osobą silnie zorientowaną na Klienta oraz masz doświadczenie w obsłudze klienta
- chcesz rozwijać swoje kompetencje managerskie