Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Lider działu Call Center

4BETTER.BIZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • codzienna analiza, kontrola i zwiększanie wyników działu Call Center,

  • organizacja pracy zespołów obsługi telefonicznej,

  • realizacja wyznaczonych KPI zgodnie z założeniami firmy,

  • wykonywanie połączeń wychodzących i umawianie klientów na spotkania z Przedstawicielami Handlowymi,

  • bieżące raportowanie wyników pracy dla przełożonych ze wskazaniem elementów wymagających poprawy,

  • kreowanie nowych i bieżących kampanii telesprzedażowych,

  • implementowanie założeń biznesowych zgodnie ze specyfiką funkcjonowania projektu/kampanii,

  • inicjowanie zmian w systemie Call Center zwiększających efektywność pracy zespołu,

  • kontrola i nadzór nad jakością rozmów telefonicznych (odsłuch, analiza, feedback)

  • współpraca z innymi działami,

  • zwiększenie efektywności zespołów i projektów,

  • wdrażanie odpowiednich rozwiązań dla poprawy efektywności pracy działu,

  • dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołami telesprzedaży poparte sukcesami i wynikami,

  • doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych wychodzących z klientami,

  • doświadczenie w umawianiu klientów na spotkania z doradcami handlowymi,

  • zorientowanie na cel,

  • umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi,

  • zdolności kierowania,

  • umiejętność analitycznego myślenia,

  • wysokie umiejętności komunikacyjne,

  • umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu,

  • bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel.

To oferujemy

  • wsparcie w rozwoju własnym oraz zespołu Call Center,

  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • miłą atmosferę w pracy,

  • ciekawe wyzwania i możliwość wniesienia osobistego wkładu w rozwój firmy,

  • możliwość korzystania ze wsparcia Coacha.