Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Lider Działu Obsługi Klienta

MCPP Poland Sp. z o.o.

  • Sochaczew, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik
Lider Działu Obsługi Klienta

PLANOWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Koordynowanie pracy zespołu ( w tym delegowanie zadań, uzgadnianie z innymi działami Organizacji oraz pozostałymi Fabrykami zasad współpracy)
  • Określanie potrzeb szkoleniowych, planowanie i organizacja szkoleń podległych pracowników
  • Nadzorowanie i ewaluacja procesu ( wskaźniki, wprowadzenie zmian w procesie)
  • Przygotowanie i nadzorowanie okresowej oceny satysfakcji klienta
  • Planowanie, wdrażanie i nadzorowanie działań zapobiegawczych i korygujących
  • Obsługa i tworzenie dokumentacji w systemie SAP
  • Nadzór nad obiegiem i realizacją zamówień klientów
  • Współpraca z działem sprzedaży przy zarządzaniu portfelem klientów i produktów ( w tym udział w tworzeniu planów sprzedaży)
  • Współpraca z agencjami celnymi i urzędem celnym oraz kancelarią prawną w zakresie poprawności dokumentacji eksportowej;
  • Prowadzenie windykacji miękkiej; sporządzanie raportów płatności
  • Współpraca z zainteresowanymi stronami przy reklamacjach zewnętrznych

OCZEKUJEMY:

  • Wykształcenia wyższego (ekonomia lub logistyka) lub równorzędnych kwalifikacji nabytych w praktyce
  • doświadczenia w dziale sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki min. 2 lata
  • doświadczenia we współpracy z agencją celną i UC
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego ( kontakt z klientami)
  • bardzo dobrej znajomości MS Office, w szczególności programu Excel
  • dobrej organizacji pracy
  • znajomości Systemu Zarządzania Jakością ISO9001
  • znajomość systemu SAP ( przyjmowanie zamówień klientów, wystawianie i modyfikacja zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur i wezwań do zapłaty)

OFERUJEMY:

  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • stabilne warunki pracy
  • pakiet opieki medycznej
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie do szkoleń i kursów
  • program rekomendacji pracowników

Ogłoszenie archiwalne