Ta oferta pracy jest nieaktualna od 99 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Lider Działu Obsługi Klienta

  • Sosnowiec, śląskie
  • Kierownik
  • 12.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    smartmoto.pl jest dynamicznie rozwijającym się sklepem internetowym oferującym setki produktów wyposażenia motoryzacyjnego i akcesoriów.
    Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

    Lidera Działu Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Sosnowiec

    Zadania czekające na Ciebie to:

    • podnoszenie jakości obsługi klienta w kanale internetowym i stacjonarnym
    • wspieranie i koordynowanie pracy działu obsługi klienta
    • podnoszenie wiedzy personelu z zakresu sprzedawanych produktów
    • wyznaczanie standardów oraz dbanie i ich przestrzeganie
    • kontrolowanie sposobów komunikacji klienta ze sklepem
    • monitorowanie komentarzy wystawianych przez klientów w kanale online
    • obsługa telefoniczna i mailowa zapytań klientów

    Oczekujemy od Ciebie:

    • doświadczenia w obsłudze klienta min. 2 lata
    • doświadczenia w handlu
    • umiejętności organizowania pracy sobie i innym
    • predyspozycji przywódczych
    • wysokiej kultury osobistej
    • nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy
    • dobrej znajomości pakietu office

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • realny wpływ na pracę działu obsługi klienta
    • możliwość osiągnięcia realnych sukcesów
    • pracę w dynamicznie rozwijającym się sklepie internetowym
    • premie za osiągane wyniki

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"