Oferta pracy

Lider działu obsługi klienta

DSM FOOD SPECIALTIES POLAND Sp. z o.o.

  • Polna 140A, Toruń
    Toruń, kujawsko-pomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

DSM FOOD SPECIALTIES POLAND Sp. z o.o.

Polna 140A

Toruń

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie wydajnej i zrównoważonej obsługi klienta poprzez delegowanie zadań podległemu zespołowi (3-4 osoby);

  • Rozwój merytoryczny pracowników, monitorowanie produktywności, tworzenie programów rozwjowych;

  • Przewidywanie potrzeb biznesowych i utrzymywanie pozytywnych relacji opartych na współpracy z Klientami;

  • Wystawianie i nadzorowanie faktur, kontrola płatności.

Nasze wymagania

  • Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży B2B;

  • Lubisz pracę z ludźmi i masz doświadczenia w delegowaniu i egzekowaniu zadań podległemu zespołowi;

  • Znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie (min. B2);

  • Masz doświadczenie w pracy w systemach klasy ERP (dodatkowy atut znajomość SAP);

  • Komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania to Twoje motto!

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;

  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie;

  • Prywatna opiekę medyczną;

  • Kursy językowe.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

DSM FOOD SPECIALTIES POLAND Sp. z o.o.

DSM to globalna firma, aktywna w dziedzinie zdrowia, żywienia i materiałów.

Realizujemy misję, którą jest tworzenie lepszych warunków życia dla nas i przyszłych pokoleń! Wierzymy, że to co robimy ma sens!

Aktualnie do naszego zespołu w Toruniu szukamy doświadczonego Lidera, który wesprze nas w efektywnej komunikacji z klientami w kanale B2B, poprzez wyznaczanie celów podległemu zespołowi.

Przewiń do profilu firmy