background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Lider działu obsługi klienta

DSM FOOD SPECIALTIES POLAND Sp. z o.o.O firmie

  • Toruń, kujawsko-pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

DSM FOOD SPECIALTIES POLAND Sp. z o.o.

Polna 140A

Toruń

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie wydajnej i zrównoważonej obsługi klienta poprzez delegowanie zadań podległemu zespołowi (3-4 osoby);
  • Rozwój merytoryczny pracowników, monitorowanie produktywności, tworzenie programów rozwjowych;
  • Przewidywanie potrzeb biznesowych i utrzymywanie pozytywnych relacji opartych na współpracy z Klientami;
  • Wystawianie i nadzorowanie faktur, kontrola płatności.

Nasze wymagania

  • Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży B2B;
  • Lubisz pracę z ludźmi i masz doświadczenia w delegowaniu i egzekowaniu zadań podległemu zespołowi;
  • Znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie (min. B2);
  • Masz doświadczenie w pracy w systemach klasy ERP (dodatkowy atut znajomość SAP);
  • Komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania to Twoje motto!

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie;
  • Prywatna opiekę medyczną;
  • Kursy językowe.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy

DSM FOOD SPECIALTIES POLAND Sp. z o.o.

DSM to globalna firma, aktywna w dziedzinie zdrowia, żywienia i materiałów.

Realizujemy misję, którą jest tworzenie lepszych warunków życia dla nas i przyszłych pokoleń! Wierzymy, że to co robimy ma sens!

Aktualnie do naszego zespołu w Toruniu szukamy doświadczonego Lidera, który wesprze nas w efektywnej komunikacji z klientami w kanale B2B, poprzez wyznaczanie celów podległemu zespołowi.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Lider działu obsługi klienta, Polna 140A, Toruń