Oferta pracy

Lider/ka Zespołu Analiz (E-commerce)

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Domaniewska 49

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie bieżących analiz, przygotowywanie wniosków, rekomendacji oraz ich prezentacja partnerom biznesowym

  • Udział w tworzeniu rozwiązań biznesowych

  • Szerzenie wiedzy i świadomości w organizacji na temat istniejących raportów i ich wykorzystania

  • Wspieranie zespołu w wyzwaniach z obszaru analiz oraz dbanie o rozwój członków zespołu

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych

  • Biegłość w wyciąganiu wniosków na podstawie liczb i ich komunikacji do biznesu

  • Umiejętność pogodzenia kwestii biznesowych i technicznych

  • Bardzo dobra znajomość Google Analytics i Google Tag Manager

  • Znajomość Tableau i Google Data Studio

  • Pro-aktywność oraz chęć poszukiwania usprawnień

  • Komunikatywność, umiejętność współdziałania

  • Dobra organizacja pracy własnej i zespołu

Mile widziane

  • Wiedza i doświadczenie z obszaru e-commerce

  • Przeprowadzanie testów A/B

  • Znajomość języków programowania R lub Python

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • inicjatywy sportowe

  • nowoczesne biuro

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Ringier Axel Springer Polska jest wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. Portfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet - największy portal informacyjny w Polsce, Fakt, Newsweek, Forbes, Business Insider, ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo i Jakdojadę.

Przewiń do profilu firmy