Lider/Liderka w Dziale Klienta Biznesowego

IKEA Retail Szczecin

  • Białowieska 2, Gumieńce, Szczecin
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

IKEA Retail Szczecin

Białowieska 2

Gumieńce

Szczecin

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie zespołem koordynatorów ds. klienta biznesowego do osiągania wyznaczonych celów,

  • analizowanie lokalnego rynku i razem z zespołem znajdowanie potencjalnych klientów IKEA,

  • wspieranie zespołu w braniu pełnej odpowiedzialności za relację z klientem - przed, w trakcie zamówienia i jeśli jest taka potrzeba również po procesie zakupowym,

  • zarządzanie zespołem w taki sposób, aby aktywnie obsługiwać klientów IKEA dla Firm oraz doradzać najlepsze rozwiązania, budując jednocześnie długotrwałe relacje,

  • współpracowanie wraz ze swoim zespołem ze wszystkimi funkcjami i działami w sklepie oraz w kraju w celu realizacji zamówień klientów biznesowych oraz prezentacji rozwiązań dla biznesu, a także działanie na rzecz usprawniania tych procesów,

  • wspieranie zespołu w tym, aby aktywnie oferować wszystkie usługi dostępne w IKEA, umożliwiając tym samym klientom dokonywanie świadomych wyborów i zapewnienie doskonałych doświadczeń zakupowych,

  • wspieranie zespołu w przygotowaniu ofert, zarządzaniu procesami logistycznymi i finansowymi, potrzebnymi do zrealizowania transakcji z klientem biznesowym, odpowiadając za całościową administrację.

Nasze wymagania

  • masz łatwość nawiązywania długofalowych relacji biznesowych z klientem,

  • rozumiesz specyfikę i potrzeby klientów biznesowych na lokalnym rynku,

  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, motywujesz i inspirujesz innych,

  • jesteś samodzielny/-a, dokładny/-a i posiadasz zdolności organizacyjne (zarządzanie czasem, koordynowanie procesów),

  • potrafisz jasno komunikować się i współpracować ze wszystkimi stronami niezbędnymi do realizacji zamówienia,

  • jesteś zmotywowany/-a do rozwoju oraz wyznaczania sobie ambitnych celów,

  • bardzo dobrze znasz programy pakietu MS Office (szczególnie MS Excel) oraz program Revit,

  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (w mowie i w piśmie),

  • masz gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendowe dni handlowe.

To oferujemy

  • pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,

  • restaurację pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 5 złotych,

  • 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,

  • rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,

  • kartę Multisport,

  • punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,

  • darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,

  • kartę na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, narodzin dziecka,

  • dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,

  • premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,

  • prywatny plan emerytalny (PPE),

  • ubezpieczenie na życie (NNW),

  • kredyt 0% na zakupy w IKEA,

  • Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje)

  • grafiki przekazywane z miesięcznym wyprzedzeniem.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • program emerytalny

  • preferencyjne pożyczki

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • program rekomendacji pracowników

O stanowisku

IKEA dla Firm różni się od innych działów sprzedaży tym, że obejmuje swoim zakresem pełną ofertę IKEA, odpowiadając na potrzeby konkretnego segmentu klientów. Aby uzyskać najlepsze efekty współpracujesz ze wszystkimi funkcjami i działami sprzedaży w sklepie. Działasz tak, by sklep IKEA był na lokalnym rynku pierwszym wyborem dla firm, w zakresie wyposażania wnętrz. Proaktywnie sterujesz sprzedażą, znając i rozumiejąc potrzeby Twoich klientów, ofertę IKEA w zakresie produktów, rozwiązań i usług, oraz procesy niezbędne do realizacji sprzedaży. Wspierasz klientów w dokonywaniu trafnych wyborów, zapewniając im najlepsze doświadczenia zakupowe.

Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Wciąż poszukujemy nowych rozwiązań i ulepszeń. Szybko zmieniająca się rzeczywistość to nasza codzienność. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.

IKEA Retail Szczecin

W IKEA dobrze wiemy, że nasza praca… znaczy więcej. Nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas samych. Tutaj doceniamy różnorodność i tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym wszyscy mają zapewnione równe szanse. Dołącz do naszego zespołu, by się o tym przekonać i razem z nami tworzyć fajne miejsce pracy. Aplikuj już dziś!

Przewiń do profilu firmy