GENERAL PROPERTY SP. Z O.O.

Lider Obiektu

GENERAL PROPERTY SP. Z O.O.O firmie

  • Piotrków Trybunalski, łódzkie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    15 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem i techniczną  obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych. Otrzymaliśmy nagrodę Gazele Biznesu za rok 2014 i 2015 dla najdynamiczniej rozwijających się firm oraz Diamenty Forbsa 2016.  Zostaliśmy również laureatem Eurobuild Awards 2016 uzyskując tytuł Firmy Roku  z Sektora Facility Management w Polsce.
 
Jeśli chcesz dołączyć do najlepszych weź udział
w rekrutacji do General Property Sp. z o.o. na stanowisko:
LIDER OBIEKTU (hale magazynowe)
Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski

Jeśli chcesz:

  • mieć bezpośredni nadzór nad eksploatacją infrastruktury technicznej nieruchomości obiektu komercyjnego
  • być odpowiedzialnym za opracowanie planów remontowych oraz inwestycyjnych nieruchomości
  • koordynować prace adaptacyjne dla najemców
  • współpracować z zespołem w zakresie technicznego zarządzania nieruchomościami

A przy tym spełniasz następujące wymagania:

  • masz minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu obsługi technicznej dużych obiektów handlowych/biurowych/ logistycznych na podobnym stanowisku
  • posiadasz uprawnienia SEP- mile widziane lub zapewniamy możliwość szkolenia w tym zakresie
  • masz wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane specjalności: instalacje elektryczne lub sanitarne; budownictwo)
  • masz doświadczenie w utrzymaniu infrastruktury technicznej obiektu komercyjnego

My zaoferujemy Ci:  

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • udział w systemie premiowym od zleceń dodatkowych
  • możliwość zdobycia uprawnień grupy SEP
  • możliwość odbycia wielu szkoleń zawodowych
  • pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe
  • niezbędne narzędzia pracy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w ofercie klauzuli o następującej treści:
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych     w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji obecnej i przyszłych zgodnie     z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych   (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem i techniczną  obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych. Otrzymaliśmy nagrodę Gazele Biznesu za rok 2014 i 2015 dla najdynamiczniej rozwijających się firm oraz Diamenty Forbsa 2016.  Zostaliśmy również laureatem Eurobuild Awards 2016 uzyskując tytuł Firmy Roku  z Sektora Facility Management w Polsce.
 
Jeśli chcesz dołączyć do najlepszych weź udział
w rekrutacji do General Property Sp. z o.o. na stanowisko:
LIDER OBIEKTU (hale magazynowe)

Jeśli chcesz:

  • mieć bezpośredni nadzór nad eksploatacją infrastruktury technicznej nieruchomości obiektu komercyjnego
  • być odpowiedzialnym za opracowanie planów remontowych oraz inwestycyjnych nieruchomości
  • koordynować prace adaptacyjne dla najemców
  • współpracować z zespołem w zakresie technicznego zarządzania nieruchomościami

A przy tym spełniasz następujące wymagania:

  • masz minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu obsługi technicznej dużych obiektów handlowych/biurowych/ logistycznych na podobnym stanowisku
  • posiadasz uprawnienia SEP- mile widziane lub zapewniamy możliwość szkolenia w tym zakresie
  • masz wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane specjalności: instalacje elektryczne lub sanitarne; budownictwo)
  • masz doświadczenie w utrzymaniu infrastruktury technicznej obiektu komercyjnego

My zaoferujemy Ci:  

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • udział w systemie premiowym od zleceń dodatkowych
  • możliwość zdobycia uprawnień grupy SEP
  • możliwość odbycia wielu szkoleń zawodowych
  • pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe
  • niezbędne narzędzia pracy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w ofercie klauzuli o następującej treści:
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych     w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji obecnej i przyszłych zgodnie     z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych   (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Ogłoszenie archiwalne