Ta oferta pracy jest nieaktualna od 271 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Lider Pierwszej Linii Wsparcia IT

  • Konin, Modła Królewska (pow. koniński), Kalisz, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 29.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Tysiące dealerów maszyn rolniczych i importerów, dystrybutorów części zamiennych i producentów maszyn rolniczych w całej Europie polegają na usługach świadczonych przez  Kramp. I nie bez powodu. Jako największy europejski dystrybutor części zamiennych dla branży rolniczej, ogrodniczej oraz producentów maszyn cechuje nas efektywna logistyka i szeroka gama usług. Sekretem naszego sukcesu są nasi pracownicy. W kulturze pełnej otwartości każdy pracownik bierze osobistą odpowiedzialność za powierzone zadania i wnosi swoje silne strony, które przekładają się na sukces firmy. Otwarte drzwi, płaskie struktury  i swobodna atmosfera. To sprawia, że Kramp i ponad 2400 pracowników na całym świecie są zadowoleni ze swojej pracy!
     
    Dla dalszego dynamicznego rozwoju Kramp poszukujemy osoby na stanowisko: 
    LIDER PIERWSZEJ LINII WSPARCIA IT

    Modła Królewska, k. Konina

    Czym będziesz się zajmować?

    Lider pierwszej linii wsparcia odpowiedzialny jest za efektywne i wydajne codzienne operacje biznesowe w celu zagwarantowania, że lokalny zespół pierwszej linii wsparcia zapewnia najlepsze wsparcie IT. Lider pierwszej linii wsparcia odpowiada za wysoką jakość zadowolenia użytkowników.

    Główne zadania:

    1.  Zapewnienie wdrożenia planów działań operacyjnych w codziennych procesach.

    • Koordynowanie i wspieranie codziennych procesów supportu IT oraz zapewnienie możliwości zarządzania nakładem pracy
    • Opracowywanie wydajnego i skutecznego planowania zasobów siły roboczej

    2.  Zespół i rozwój

    • Przeprowadzanie spotkań ewaluacyjnych, przeglądów wydajności oraz spotkań szkoleniowych ze wszystkimi pracownikami w zespole
    • Wsparcie, monitorowanie i nadzorowanie pracy zespołu
    • Identyfikacja talentów oraz konsekwentne wspieranie rozwoju zespołu

    3.  Czynności dotyczące wsparcia IT

    •  Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników.
    •  Inicjowanie i wprowadzanie zmian
    •  Współpraca z dostawcami sprzętu.
    • Zapewnienie komunikacji z użytkownikami końcowymi.

    Nasze oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe w dziedzinie IT lub pokrewne
    • Co najmniej trzy lata odpowiedniego doświadczenia zawodowego
    • Wiedza w zakresie działaniu sprzętu i oprogramowania
    • Znajomość procesów ITIL
    • Znajomość technologii IT i trendów na rynku IT
    • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)

    Co oferujemy?

    • Nieograniczone możliwości rozwoju.
    • Międzynarodowe środowisko pracy.
    • Rodzinną atmosferę pracy.
    • Współpracę z ludźmi pełnymi pasji.
    • Profesjonalne szkolenia.
    • Korzystanie z nowoczesnych narzędzi pracy.
    • Karierę bez ograniczeń!
    Zgłoszenia przyjmujemy jedynie drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej www.karierawkramp.pl
    lub za pomocą przycisku Aplikuj z nazwą stanowiska w temacie

    Odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty. Ofert niewykorzystanych nie zwracamy.