Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Lider Pierwszej Linii Wsparcia IT

  • Konin, Modła Królewska (pow. koniński), Kalisz, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 29.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Tysiące dealerów maszyn rolniczych i importerów, dystrybutorów części zamiennych i producentów maszyn rolniczych w całej Europie polegają na usługach świadczonych przez  Kramp. I nie bez powodu. Jako największy europejski dystrybutor części zamiennych dla branży rolniczej, ogrodniczej oraz producentów maszyn cechuje nas efektywna logistyka i szeroka gama usług. Sekretem naszego sukcesu są nasi pracownicy. W kulturze pełnej otwartości każdy pracownik bierze osobistą odpowiedzialność za powierzone zadania i wnosi swoje silne strony, które przekładają się na sukces firmy. Otwarte drzwi, płaskie struktury  i swobodna atmosfera. To sprawia, że Kramp i ponad 2400 pracowników na całym świecie są zadowoleni ze swojej pracy!
 
Dla dalszego dynamicznego rozwoju Kramp poszukujemy osoby na stanowisko: 
LIDER PIERWSZEJ LINII WSPARCIA IT

Modła Królewska, k. Konina

Czym będziesz się zajmować?

Lider pierwszej linii wsparcia odpowiedzialny jest za efektywne i wydajne codzienne operacje biznesowe w celu zagwarantowania, że lokalny zespół pierwszej linii wsparcia zapewnia najlepsze wsparcie IT. Lider pierwszej linii wsparcia odpowiada za wysoką jakość zadowolenia użytkowników.

Główne zadania:

1.  Zapewnienie wdrożenia planów działań operacyjnych w codziennych procesach.

  • Koordynowanie i wspieranie codziennych procesów supportu IT oraz zapewnienie możliwości zarządzania nakładem pracy
  • Opracowywanie wydajnego i skutecznego planowania zasobów siły roboczej

2.  Zespół i rozwój

  • Przeprowadzanie spotkań ewaluacyjnych, przeglądów wydajności oraz spotkań szkoleniowych ze wszystkimi pracownikami w zespole
  • Wsparcie, monitorowanie i nadzorowanie pracy zespołu
  • Identyfikacja talentów oraz konsekwentne wspieranie rozwoju zespołu

3.  Czynności dotyczące wsparcia IT

  •  Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników.
  •  Inicjowanie i wprowadzanie zmian
  •  Współpraca z dostawcami sprzętu.
  • Zapewnienie komunikacji z użytkownikami końcowymi.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie IT lub pokrewne
  • Co najmniej trzy lata odpowiedniego doświadczenia zawodowego
  • Wiedza w zakresie działaniu sprzętu i oprogramowania
  • Znajomość procesów ITIL
  • Znajomość technologii IT i trendów na rynku IT
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)

Co oferujemy?

  • Nieograniczone możliwości rozwoju.
  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Rodzinną atmosferę pracy.
  • Współpracę z ludźmi pełnymi pasji.
  • Profesjonalne szkolenia.
  • Korzystanie z nowoczesnych narzędzi pracy.
  • Karierę bez ograniczeń!
Zgłoszenia przyjmujemy jedynie drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej www.karierawkramp.pl
lub za pomocą przycisku Aplikuj z nazwą stanowiska w temacie

Odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty. Ofert niewykorzystanych nie zwracamy.