Ta oferta pracy jest nieaktualna od 235 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Lider Praktyki (ubezpieczenia majątkowe)

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 04.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Ponad 72 tys. osób, 500 biur, w ponad 120 krajach to Aon Corporation, który od 2014 roku jest notowany na giełdzie w Nowym Jorku. Roczne przychody firmy oscylują na poziomie 12 mld USD. W Polsce Aon działa od 1992 roku i ma pozycję  lidera w zarządzaniu ryzykiem, pośrednictwie ubezpieczeniowym i reasekuracyjnym.

    Aon  to miejsce, w którym znajdziesz wysokiej klasy ekspertów zarządzających wszelkim ryzykami występującymi w przedsiębiorstwach. Dzięki naszej pracy Klienci mogą bezpieczniej realizować swoje  cele biznesowe.

    Pracując z nami, obsługując różnorodnych klientów, masz szansę stać się dla nich doradcą, ekspertem i partnerem biznesowym. Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Lider Praktyki (ubezpieczenia majątkowe)
    Miejsce pracy: Warszawa

    Opis stanowiska:

    • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem zgodnie z modelami, procedurami, procesami obowiązującymi w Aon
    • Poszukiwanie i promowanie rozwoju talentów w podległym zespole
    • Wspieranie pracowników w uzyskiwaniu najlepszych rezultatów ich pracy
    • Współudział w budowaniu strategii biznesowej firmy
    • Zgłaszanie nowych inicjatyw i rozwiązań optymalizujących funkcjonujące procesy oraz wspierających obsługę klienta
    • Rozwijanie relacji z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
    • Wyznaczanie celów indywidualnych oraz zespołowych,
    • Nadzór nad wykonaniem budżetu w podległym zespole
    • Dzielenie się wiedzą ekspercką, szkolenie innych lub prowadzenie mentoringu
    • Przygotowywanie raportów i  analiz danych dla potrzeb przełożonego, klientów, ubezpieczycieli, lub innych upoważnionych osób zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem
    • Osoba na tym stanowisku będzie raportowała do dyrektora departamentu  

    Wymagania:

    • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 5 lat
    • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu pracą formalnego/nieformalnego zespołu
    • Doświadczenie udokumentowane sukcesami w sprzedaży usług
    • Znajomość rynku ubezpieczeniowego
    • Zdany egzamin brokerski
    • Wykształcenie wyższe
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Dobra znajomość  MS Office (ze wskazaniem na Excel)

     

    Oferujemy:

    • Wysoką kulturę pracy, gdzie Twoja opinia jest dla nas ważna,
    • Mozliwość realnego wpływu na kluczowe działania rowojowe firmy,
    • Możliwość udziału w wielu inicjatywach poza zawodowych (społecznych, sportowych, prozdrowotnych)