Oferta pracy

Prudential

Lider sprzedaży

PrudentialO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Grodzisk Wielkopolski, Zamkowa 9, 62-800 Kalisz, Polska, Konin, Kościan, Leszno, Oborniki, Ostrzeszów, Marcelińska 90, 60-324 Poznań, Polska, Środa Wielkopolska, Turek, Wolsztyn, Jarocin (pow. jarociński)

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 15 lis 2020
  • Kontrakt B2B
  • Kierownik / Koordynator
Prudential jest częścią międzynarodowej grupy finansowej, na której czele stoi brytyjska spółka M&G plc. Wywodzimy się z Prudential założonego w Londynie już w 1848 r. Należymy do grona największych pod względem kapitalizacji rynkowej grup finansowych na świecie, zarządzamy aktywami o łącznej wartości 341 miliardów funtów. Dziś, łącząc najlepsze tradycje brytyjskiego rynku ubezpieczeń oraz dynamikę rozwoju rynku usług finansowych w Polsce, przygotowaliśmy unikalną ofertę produktową i rekrutacyjną. Poszukujemy kandydatów, którzy chcą aktywnie budować mocną pozycję organizacji w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy.

LIDER SPRZEDAŻY

Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski, Kalisz, Konin, Kościan, Leszno, Oborniki, Ostrzeszów, Poznań, Środa Wielkopolska, Turek, Wolsztyn, Jarocin (pow. jarociński)
Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem ale myślisz o zmianie branży, firmy lub po prostu szukasz nowego zajęcia? Jeżeli masz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny, komunikatywny, sam wyznaczasz sobie cele i konsekwentnie je realizujesz – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i pracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego,
  • rekrutacja, wdrożenie i rozwój Konsultantów w podległym zespole,
  • rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych i swojego zespołu,
  • zarządzanie sprzedażą zespołu Konsultantów ds. Planowania Finansowego, odpowiedzialnych za sprzedaż ubezpieczeń na życie.

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży,
  • doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętności i doświadczenia w rekrutacji i zarządzaniu zespołem sprzedaży,
  • dyspozycyjności, umiejętności organizacji pracy i radzenia sobie z wyzwaniami konkurencyjnego rynku,
  • gotowości do współpracy na podstawie własnej działalności gospodarczej,
  • minimum średniego wykształcenia.

Oferujemy Ci:

  • konkurencyjny i przejrzysty system wynagrodzeń oraz awansów,
  • atrakcyjny i unikalny produkt na polskim rynku ubezpieczeń,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego poprzez rozbudowany system szkoleń,
  • innowacyjne narzędzia wsparcia sprzedaży,
  • stabilne i niezmienne zasady współpracy,
  • atrakcyjne premie i prowizje.
Prudential jest częścią międzynarodowej grupy finansowej, na której czele stoi brytyjska spółka M&G plc. Wywodzimy się z Prudential założonego w Londynie już w 1848 r. Należymy do grona największych pod względem kapitalizacji rynkowej grup finansowych na świecie, zarządzamy aktywami o łącznej wartości 341 miliardów funtów. Dziś, łącząc najlepsze tradycje brytyjskiego rynku ubezpieczeń oraz dynamikę rozwoju rynku usług finansowych w Polsce, przygotowaliśmy unikalną ofertę produktową i rekrutacyjną. Poszukujemy kandydatów, którzy chcą aktywnie budować mocną pozycję organizacji w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy.
LIDER SPRZEDAŻY

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i pracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego,
  • rekrutacja, wdrożenie i rozwój Konsultantów w podległym zespole,
  • rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych i swojego zespołu,
  • zarządzanie sprzedażą zespołu Konsultantów ds. Planowania Finansowego, odpowiedzialnych za sprzedaż ubezpieczeń na życie.

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży,
  • doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętności i doświadczenia w rekrutacji i zarządzaniu zespołem sprzedaży,
  • dyspozycyjności, umiejętności organizacji pracy i radzenia sobie z wyzwaniami konkurencyjnego rynku,
  • gotowości do współpracy na podstawie własnej działalności gospodarczej,
  • minimum średniego wykształcenia.

Oferujemy Ci:

  • konkurencyjny i przejrzysty system wynagrodzeń oraz awansów,
  • atrakcyjny i unikalny produkt na polskim rynku ubezpieczeń,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego poprzez rozbudowany system szkoleń,
  • innowacyjne narzędzia wsparcia sprzedaży,
  • stabilne i niezmienne zasady współpracy,
  • atrakcyjne premie i prowizje.
Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem ale myślisz o zmianie branży, firmy lub po prostu szukasz nowego zajęcia? Jeżeli masz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny, komunikatywny, sam wyznaczasz sobie cele i konsekwentnie je realizujesz – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy.

Ogłoszenie archiwalne