Oferta pracy

Lider Strategii CRM

Santander Bank PolskaO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Lider Strategii CRM

Motywuje Cię digitalne środowisko prężnie działającego start-up’u?
Chcesz być częścią zespołu tworzącego najlepszy CRM w bankowości?
Często słyszysz, że myślisz klientocentrycznie?
Potrafisz przekonać innych do swojej wizji?
Lubisz wyzwania?
Jeśli na powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi „TAK”, dołącz do Tribe CRM w Agilowym środowisku pracy.

Model pracy: możliwość pracy zdalnej

Oferujemy Ci miejsce, w którym będziesz:

  • budować i wdrażać strategię zarządzania Klientem cross-segmentowo w oparciu o cykl życia/ ścieżki życia Klienta
  • identyfikować najlepsze rozwiązania rynkowe i rekomendować zastosowanie ich w Banku
  • zarządzać potencjałem bazy Klientów w perspektywie krótko, średnio i długoterminowej w oparciu o analizy segmentacyjne, klasyfikacyjne oraz w oparciu o CLV (Client Lifetime Value)
  • odpowiadać za optymalne zarządzanie bazą Klientów oraz analizować wpływ realizowanych działań na wzrost satysfakcji Klientów ze współpracy z Bankiem, wzrost wartości Klientów oraz na ich lojalizację
  • kreować zasady polityki kontaktu z Klientami i na bieżąco nią zarządzać
  • kreować i realizować zadania umożliwiające określenie najbardziej efektywnego sposobu dotarcia do Klientów we wszystkich kanałach komunikacji
  • opracowywać działania wpływające na podwyższenie satysfakcji Klientów ze współpracy z Bankiem
  • rekomendować zmiany w systemach umożliwiające efektywną realizację strategii relacji z Klientem
  • kierować pracami zespołu dla optymalnego wykorzystania zasobów i kompetencji

Dołącz do nas, jeżeli:

  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim w CRM lub doświadczenie w Konsultingu w zakresie rozwoju i wdrażania strategii aktywizacji i lojalizacji Klientów oraz wzrostu x-sell
  • posiadasz znajomość narzędzi CRM i nowych trendów rynkowych w zakresie strategii klientocentrycznych i strategii digitalizacji
  • masz doświadczenie w kierowaniu zespołem, w szczególności w zakresie zarządzania priorytetami prac, motywowania zespołu do działania
  • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, które potrafisz wykorzystać do skutecznego rozwiązywania problemów i tworzenia nowych i możliwych do wdrożenia rozwiązań
  • jesteś  pozytywnie nastawioną osobą, a swoim entuzjazmem zarażasz innych
  • masz wysokie zdolności interpersonalne, komunikacyjne, potrafisz argumentować
  • cechuje Cię samodzielność, odpowiedzialność oraz determinacja w realizacji zadań
  • cenisz pracę zespołową
  • chętnie dzielisz się wiedzą
  • bardzo dobrze znasz język angielski

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w instytucji finansowej (w szczególności znajomość produktów i usług bankowych)
  • doświadczenie w tworzeniu ścieżek życia Klienta i rozwoju komunikacji bezpośredniej z Klientem w oparciu o nie
  • doświadczenie w jednostce analitycznej odpowiedzialnej za analizy efektywności biznesowej
  • znajomość zwinnych metod pracy (Agile)

Mamy dla Ciebie również:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
  • udział w ciekawych, strategicznych projektach
  • zgrany zespół i przyjazną atmosferę
  • atrakcyjny system motywacyjny
  • pożyczki na cele mieszkaniowe
  • ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach
  • prywatną opiekę zdrowotną
  • możliwość wyboru spośród bogatej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu kafeteryjnego
  • ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”
  • dofinansowanie do „Rajdu Bankowca” - wyjazdu jedynego w swoim rodzaju

Nasza oferta benefitowa zawiera również rozwiązania dla osób z niepełnosprawnością

Ogłoszenie archiwalne