Oferta pracy

Lider Zespołu Administracji

Optima Logistics Group S.A.O firmie

Optima Logistics Group S.A.

Adama Mickiewicza 36a

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzenie oraz nadzorowanie pracy kilkunastoosobowego zespołu

  • Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w spółce oraz terminowego i prawidłowego ewidencjonowania faktur

  • Nadzór nad wysyłką dokumentów do Kontrahentów

  • Przygotowywanie raportów i zestawień dla Koordynatora Działu Administracji

  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz z zewnętrznymi Podwykonawcami

  • Aktywny udział w projektach prowadzonych w organizacji

  • Analiza potrzeb oraz nadzorowanie implementacji nowych niezbędnych funkcjonalności w systemach informatycznych optymalizujących pracę zespołu

  • Zapewnienie wsparcia merytorycznego członkom zespołu w zakresie realizowanych zadań

  • Ścisła współpraca wewnątrzdziałowa z Koordynatorem Działu Administracji oraz Liderem drugiego zespołu

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem minimum rok

  • Doświadczenie w pracy związanej z administracją oraz z dokumentami finansowymi

  • Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresy administracji lub finansów

  • Praktyczna znajomość pakietu Office, w tym excel na dobrym poziomie

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2

  • Samodzielność oraz zaangażowanie

  • Umiejętność organizowania i planowania zadań oraz ustalania priorytetów w pracy

  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Biuro w dogodnej lokalizacji blisko metra Plac Wilsona

  • Dobrą atmosferę pracy w młodym i przyjaznym zespole

  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka zdrowotna, karta Multisport)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • kawa / herbata