Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyLider Zespołu ds. Wsparcia Sprzedaży Gazów Specjalnych i Medycznych
Air Liquide Polska Sp. z o.o.O firmie
- aleja Józefa Piłsudskiego 92, 41-308 Dąbrowa Górnicza, PolskaDąbrowa Górnicza, śląskie
- Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
Air Liquide Polska Sp. z o.o.
aleja Józefa Piłsudskiego 92
Dąbrowa Górnicza
Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie gazów, technologii i usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Jesteśmy obecni w 78 krajach i zatrudniamy około 64 500 pracowników, łącząc globalne doświadczenia z uwzględnieniem lokalnej specyfiki dla ponad 3,8 miliona swoich klientów i pacjentów. Ofertę kierujemy do klientów biznesowych z branż takich, jak hutnictwo, spawalnictwo, elektronika, motoryzacja, chemiczny, spożywczy i medyczny.
Lider Zespołu ds. Wsparcia Sprzedaży Gazów Specjalnych i MedycznychNumer ref.: Lokalizacja: (Kraków lub Dąbrowa Górnicza)
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- Zarządzanie rozproszonym zespołem wsparcia sprzedaży
- Procesowanie postępowań przetargowych w zakresie gazów specjalnych i medycznych
- Współpraca handlowa z zagranicznymi filiami Air Liquide, zapewnienie ciągłości dostaw i dostępności produktów, negocjacje warunków i rozliczanie zakupu importowanych produktów
- Wsparcie zespołu sprzedaży gazów specjalnych i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów
- Dbałość o ciągłość procesu obsługi klientów
- Współpraca z różnymi działami firmy w celu optymalnego i efektywnego zapewnienia najwyższych standardów obsługi Klienta
Zależy nam, abyś posiadał/a:
- Umiejętność współpracy z klientem zagranicznym w zakresie sourcingu (zapewnienie dostępności produktów, negocjacje cen z dostawcą, zawieranie umów/ustalenia dotyczące współpracy z dostawcami)
- Znajomość prawa zamówień publicznych i umiejętność skutecznego procesowania przetargów, doświadczenie w pracy z klientem przetargowym będzie dużym plusem
- Umiejętność pracy pod presją czasu i z dużą ilością zagadnień, priorytetyzacja oraz dokładność i uważność na szczegóły
- Nastawienie na współpracę oraz na najwyższą jakość obsługi Klienta
- Wysoki standard komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji
- Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego (C1)
- Umiejętność pracy analitycznej przy użyciu Excel’a i/lub GG Sheets
- Dążenie do ciągłego doskonalenia przy jednoczesnym upraszczaniu procesów
- Umiejętność/ potencjał do efektywnego zarządzaniu zespołem
Możemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Szkolenie wdrażające na stanowisko,
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjny pakiet benefitów
- Platforma MyBenefit
- “Wczasy pod gruszą”
- Opieka Medyczna
- Pracowniczy fundusz oszczędnościowy
- Ubezpieczenie grupowe na życie
- Dodatkowe 3 dni pełnopłatnego urlopu
- Dofinansowania do nauki języka angielskiego
- Możliwość cyklicznego zakupu akcji firmy
- Paczka świąteczna dla dzieci
- Homeoffice
- Bonus świąteczny
Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi kandydatami.
Ogłoszenie archiwalne