Oferta pracy

PZU Zdrowie SA

Lider Zespołu

PZU Zdrowie SAO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • ul. Jana Pałubickiego 2

    Gdańsk, pomorskie
  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 14 lis 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Lider Zespołu
Miejsce pracy: Gdańsk

Twoje zadania:

Kierowanie podległym zespołem konsultantów obsługujących połączenia przychodzące, w tym:

  • organizację pracy
  • zarządzanie efektywnością i jakością pracy
  • wdrażanie nowych pracowników w swoim zespole
  • dbanie o motywację i przyjazną atmosferę

Dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług;

Monitorowanie stopnia realizacji zadań, analizowanie wskaźników takich jak: efektywność i jakość;

Podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów PZU Zdrowie kontaktujących się z naszym Contact Center

Czekamy na Ciebie jeśli:

 

  • Posiadasz doświadczenia w zarządzaniu zespołem w Contact/Call Center;
  • Efektywnie organizujesz czasu pracy swój i swojego zespołu;
  • Podejmujesz trafne decyzje w dynamicznym środowisku pracy;
  • Wykazujesz się umiejętnością zarządzania jakością w procesie obsługi Klienta;
  • Biegle obsługujesz pakiet Microsoft Office;
  • Masz ambicję rozwijania swoich kompetencji managerskich.

Korzyści dla Ciebie:

  • Praca w renomowanej Firmie;
  • Realne perspektywy rozwoju;
  • Program wdrożenia w nowe obowiązki;
  • Pakiet motywacyjny, m.in. opiekę medyczną, kartę sportową, zniżki korporacyjne.


PZU Zdrowie S.A. jest jednym z kluczowych operatorów na rynku opieki medycznej w Polsce. Posiadamy 130 własnych placówek medycznych, nasi Klienci mogą skorzystać z usług medycznych w ponad 2200 placówkach współpracujących w ponad 600 miastach w Polsce.

 

Realizuj się w swojej pracy i jednocześnie naprawdę pomagaj innym. Dołącz do naszego Zespołu!

Lider Zespołu

Twoje zadania:

Kierowanie podległym zespołem konsultantów obsługujących połączenia przychodzące, w tym:

  • organizację pracy
  • zarządzanie efektywnością i jakością pracy
  • wdrażanie nowych pracowników w swoim zespole
  • dbanie o motywację i przyjazną atmosferę

Dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług;

Monitorowanie stopnia realizacji zadań, analizowanie wskaźników takich jak: efektywność i jakość;

Podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów PZU Zdrowie kontaktujących się z naszym Contact Center

Czekamy na Ciebie jeśli:

 

  • Posiadasz doświadczenia w zarządzaniu zespołem w Contact/Call Center;
  • Efektywnie organizujesz czasu pracy swój i swojego zespołu;
  • Podejmujesz trafne decyzje w dynamicznym środowisku pracy;
  • Wykazujesz się umiejętnością zarządzania jakością w procesie obsługi Klienta;
  • Biegle obsługujesz pakiet Microsoft Office;
  • Masz ambicję rozwijania swoich kompetencji managerskich.

Korzyści dla Ciebie:

  • Praca w renomowanej Firmie;
  • Realne perspektywy rozwoju;
  • Program wdrożenia w nowe obowiązki;
  • Pakiet motywacyjny, m.in. opiekę medyczną, kartę sportową, zniżki korporacyjne.

Ogłoszenie archiwalne