LZOK/2020

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do __________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Adecco Poland

Lider Zespołu Obsługi Kandydata

Adecco PolandO firmie

  • Opole, opolskie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 15 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
top
Jesteś jednym z 7 mld ludzi na świecie, ale to właśnie Ty możesz mieć wpływ na otoczenie i lokalny biznes. Mamy serce do pracy. ATy? Sprawdź, czy Twoje serce bije tak samo. Dołącz do naszego zespołu. Zostań jednym z nas.

Lider Zespołu Obsługi Kandydata

Miejsce pracy: Opole
Nr ref.: LZOK/2020

Co Cię czeka?

  • Zarządzanie podległym zespołem Konsultantów realizującym projekty rekrutacyjne dla Klientów zewnętrznych (połączenia przychodzące i wychodzące);
  • Bieżąca organizacja pracy zespołu – planowanie, wyznaczanie i kontrola realizacji wskaźników;
  • Realizację przyjętych wskaźników i założeń projektu (cele jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola kosztów);
  • Wyznaczanie członkom zespołu indywidualnych celów oraz przeprowadzanie ocen okresowych;
  • Prowadzenie monitoringu jakości zadań realizowanych przez pracowników;
  • Realizacja szkoleń produktowych i jakościowych w obszarze zadań zespołu;
  • Stały kontakt i rozwój współpracy z klientem;
  • Zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektów;
  • Wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności realizowanego projektu;
  • Przygotowywanie statystyk i raportów.

Czego oczekujemy?

  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym zarządzającym zespołem w branży Contact Centre/BPO;
  • Doświadczenie w rekrutacji i samodzielnym budowaniu zespołu;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • Znajomość procesów sprzedażowych i technik sprzedaży;
  • Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem i doskonałe umiejętności budowania oraz utrzymywania relacji z klientem;
  • Wysokie zdolności analityczne oraz myślenia strategicznego, obejmujące pracę na dużej ilości wskaźników;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu;
  • Zorientowanie na realizację założonych wyników;
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel.

Co Ci dajemy?

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od osiąganych wyników;
  • Realizacja projektów dla kluczowych klientów firmy;
  • Interesującą pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
  • Możliwość rozwoju zawodowego, wzmocnienia i poszerzenia kompetencji;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.
Inni niż wszyscy #LiczyszSieTy
  • Mamy dodatkowe
    dni wolne
  • Korzystamy
    z elastycznych godzin pracy
  • Dwa razy
    w miesiącu pracujemy
    z domu
  • Mamy wspaniałe zespoły
  • Dostajemy szkolenia na start
  • Mamy opiekę medyczną
  • Pracujemy
    w dobrych lokalizacjach
  • Jesteśmy ubezpieczeni
  • Możemy korzystać
    z oferty sportowej
  • Za darmo uczymy się języków
  • Pracujemy
    na wspólny bonus
  • Mamy świetną atmosferę pracy
top

The Adecco Group to światowy lider usług HR. Dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie: od rekrutacji masowych do executive search, od consultingu HR do szkoleń, od outsourcingu HR do outsourcingu procesów, sprzedaży i produkcji. Każdego roku zapewnia pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego dla ponad 1 miliona osób na całym świecie.
The Adecco Group w Polsce tworzą cztery wyspecjalizowane marki: Adecco, Adecco Outsourcing, Spring Professional i Modis. Należymy do czołówki najlepszych i najbardziej pożądanych Pracodawców w Polsce i na świecie o czym świadczy przyznany certyfikat Great Place to Work.

Adecco - sztandarowa marka The Adecco Group obecna na rynku od ponad 25-ciu lat. Specjalizuje się w rekrutacjach masowych i tymczasowych. Oferuje również rekrutacje stałe na stanowiska specjalistyczne i niższego szczebla. Siłą marki jest profesjonalny i doświadczony Zespół.



Sprawdź czy pasujesz!


Wybierz swoją ścieżkę kariery w HR

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

opis opis

Lider Zespołu Obsługi Kandydata

Numer ref.: LZOK/2020
  • Zarządzanie podległym zespołem Konsultantów realizującym projekty rekrutacyjne dla Klientów zewnętrznych (połączenia przychodzące i wychodzące);
  • Bieżąca organizacja pracy zespołu – planowanie, wyznaczanie i kontrola realizacji wskaźników;
  • Realizację przyjętych wskaźników i założeń projektu (cele jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola kosztów);
  • Wyznaczanie członkom zespołu indywidualnych celów oraz przeprowadzanie ocen okresowych;
  • Prowadzenie monitoringu jakości zadań realizowanych przez pracowników;
  • Realizacja szkoleń produktowych i jakościowych w obszarze zadań zespołu;
  • Stały kontakt i rozwój współpracy z klientem;
  • Zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektów;
  • Wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności realizowanego projektu;
  • Przygotowywanie statystyk i raportów.
  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym zarządzającym zespołem w branży Contact Centre/BPO;
  • Doświadczenie w rekrutacji i samodzielnym budowaniu zespołu;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • Znajomość procesów sprzedażowych i technik sprzedaży;
  • Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem i doskonałe umiejętności budowania oraz utrzymywania relacji z klientem;
  • Wysokie zdolności analityczne oraz myślenia strategicznego, obejmujące pracę na dużej ilości wskaźników;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu;
  • Zorientowanie na realizację założonych wyników;
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel.
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od osiąganych wyników;
  • Realizacja projektów dla kluczowych klientów firmy;
  • Interesującą pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
  • Możliwość rozwoju zawodowego, wzmocnienia i poszerzenia kompetencji;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne