Oferta pracy

Lider Zespołu Obsługi Zamówień – Łańcuch Dostaw

Samsung Electronics Polska

Samsung Electronics Polska

Postępu 14

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie pracy zespołu (3-8 osobowego),

  • Współpraca z klientami: wprowadzanie i kompletacja zamówień od Klientów, bieżący kontakt w sprawie statusu zamówień,

  • Awizacje: przekazywanie dyspozycji transportu operatorom logistycznym i przewoźnikom, aktualizowanie informacji o terminach dostaw i dostępności produktów,

  • Aktywne poszukiwanie rozwiązań potencjalnych problemów z dostawami,

  • Raportowanie bieżącego stanu dostaw produktów i stanu sprzedaży zgodnie z planami tygodniowymi,

  • Regularne monitorowanie wyników KPI i koordynacja poziomu realizacji dyspozycji sprzedażowych,

  • Współpraca z Działami Sprzedaży,

  • Wdrażanie i praca nad projektami mającymi na celu poprawę efektywności pracy i KPI.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w pracy na podobnym stanowisku,

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunek logistyka),

  • Lubisz pracę z danymi i masz zdolności analityczne,

  • Doskonale organizujesz swoją pracę i pracę zespołu nawet pod presja czasu,

  • Szukasz rozwiązań w miejsce problemów i nie boisz się ich proponować,

  • Posługujesz się j. angielskim w stopniu komunikatywnym,

  • Płynnie posługujesz się MS Excel, dodatkowym atutem będzie znajomość SAP.

To oferujemy

  • Pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe uzależnione od doświadczenia oraz atrakcyjny system premiowy oparty o realizację celów biznesowych,

  • Narzędzia pracy: telefon i laptop oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie i inne),

  • Hybrydowy model pracy oraz elastyczne godziny,

  • Możliwość współtworzenia marki Samsung i dostęp do jej najnowszych rozwiązań i produktów.