Lider Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center

LUX MED Sp. z o.o.

  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

LUX MED Sp. z o.o.

Iłżecka 24f

Włochy

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja pracy pięcioosobowego zespołu analityków (rozdzielanie zadań i rozliczanie z ich wykonania, tworzenie grafików dla zespołu);

  • raportowanie aktywności obszaru Contact Center;

  • prognozowanie telefonów przychodzących i estymacja podstawowych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe;

  • tworzenie i generowanie raportów cyklicznych oraz raportów ad hoc;

  • wsparcie raportowe dla innych działów współpracujących z Contact Center;

  • optymalizacja istniejących rozwiązań raportowych oraz dostosowywanie ich do bieżących potrzeb Contact Center;

  • udział w projektach rozwoju systemów wspierających procesy obsługowe.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość programu MS Excel;

  • mile widziana wiedza w zakresie Visual Basic i my SQL;

  • mile widziane doświadczenie w pracy w Contact Center lub na podobnym stanowisku;

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem jako dodatkowy atut;

  • komunikatywność, kreatywność oraz samodzielność;

  • umiejętność przewidywania i szybkiego reagowania.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • program rekomendacji pracowników

  • ubezpieczenie szpitalne

  • program wellbeingowy