Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Lider zespołu sprzedażowego call center

Lexperto Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Lexperto Sp. z o.o.

E-kancelaria LEXPERTO to dynamicznie rozwijająca się firma z branży usług prawno-finansowych specjalizująca się w kompleksowym doradztwie prawnym.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Lider zespołu sprzedażowego call center

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
  • zarządzanie zespołem doradców,
  • stałe motywowanie pracowników, 
  • realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • bieżące szkolenie pracowników w zakresie technik sprzedaży,
  • dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług,
  • min. 3 lata doświadczenia w telesprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług,
  • min. 1 rok doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników call center,
  • otwartość, komunikatywność, cechy przywódcze,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się e-kancelarii świadczącej usługi prawne na terenie całego kraju,
  • bieżące szkolenia wdrażające w zakres obowiązków i szkolenia produktowe,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na ciągłe pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników,

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" klikając przycisk Aplikuj teraz!


E-kancelaria LEXPERTO to dynamicznie rozwijająca się firma z branży usług prawno-finansowych specjalizująca się w kompleksowym doradztwie prawnym.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Lider zespołu sprzedażowego call center
  • zarządzanie zespołem doradców,
  • stałe motywowanie pracowników, 
  • realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • bieżące szkolenie pracowników w zakresie technik sprzedaży,
  • dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług,
  • min. 3 lata doświadczenia w telesprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług,
  • min. 1 rok doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników call center,
  • otwartość, komunikatywność, cechy przywódcze,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się e-kancelarii świadczącej usługi prawne na terenie całego kraju,
  • bieżące szkolenia wdrażające w zakres obowiązków i szkolenia produktowe,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na ciągłe pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników,

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" klikając przycisk Aplikuj teraz!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy