Ta oferta pracy jest nieaktualna od 72 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Lider Zespołu Sprzedaży Call Center

  • Rzeszów, podkarpackie
  • Specjalista
  • 13.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Lider Zespołu Sprzedaży Call Center
Miejsce pracy: Rzeszów
nr referencyjny: pep/telemarketing/2017
  • Budowanie zespołu, 
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi i telesprzedaży poprzez monitoring, coaching, szkolenia,
  • Osiąganie założonych celów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych,
  • Czynny udział we wdrażaniu nowych projektów i procedur,
  • Pozyskiwanie Klientów z sektora B2B,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Min. rok doświadczenia w obszarze telesprzedaży i obsłudze Klienta,
    (znajomość technik i zasad prowadzenia rozmów sprzedażowych),
  • Umiejętności komunikacyjne i tworzenia relacji,
  • Orientacja na osiąganie celów i samodzielność w realizacji zadań,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Samodzielność i kreatywność, 
  • Wysoka kultura osobista,
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę, z danymi klienckimi (CRM),
  • Dobra znajomość MS Offic,
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.