Ta oferta pracy jest nieaktualna od 187 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Lider Zespołu Sprzedaży Call Center

  • Rzeszów, podkarpackie
  • Specjalista
  • 13.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Lider Zespołu Sprzedaży Call Center
    Miejsce pracy: Rzeszów
    nr referencyjny: pep/telemarketing/2017
    • Budowanie zespołu, 
    • Dbanie o wysoką jakość obsługi i telesprzedaży poprzez monitoring, coaching, szkolenia,
    • Osiąganie założonych celów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych,
    • Czynny udział we wdrażaniu nowych projektów i procedur,
    • Pozyskiwanie Klientów z sektora B2B,
    • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
    • Min. rok doświadczenia w obszarze telesprzedaży i obsłudze Klienta,
      (znajomość technik i zasad prowadzenia rozmów sprzedażowych),
    • Umiejętności komunikacyjne i tworzenia relacji,
    • Orientacja na osiąganie celów i samodzielność w realizacji zadań,
    • Bardzo dobra organizacja pracy,
    • Samodzielność i kreatywność, 
    • Wysoka kultura osobista,
    • Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę, z danymi klienckimi (CRM),
    • Dobra znajomość MS Offic,
    • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.