Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyLider zespołu sprzedaży
Devire
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Dla naszego klienta - jednej z wiodących firm z branży CFM, poszukujemy kandydatów na stanowisko Lidera zespołu sprzedaży.
Zakres obowiązków:
- Bieżąca współpraca z Kierownikiem Zespołu Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw w zakresie pozyskiwania klientów SME i sprzedaży produktów SME,
- Ścisła współpraca z wszystkimi działami firmy w celu zapewnienia właściwego przepływu komunikacji pomiędzy działami współpracującymi z zespołem SME,
- Realizacja kluczowych wskaźników efektywności określonych w planie indywidualnym i zespołu,
- Realizacja powierzonego celu zespołowego,
- Kontrola nad podległymi pracownikami działu handlowego SME&Flex w zakresie obejmującym jakość, dokładność, efektywność, terminowość pracy i orientację na klienta,
- Dążenie do poprawy wyników handlowych poprzez rozwój propozycji, ustalanie cen, zarządzanie umowami i efektywność procesu sprzedaży,
- Rozwój procesów mający na celu lepszą obsługę klienta zarówno na etapie sprzedaży jak i opieki posprzedażowej,
- Identyfikacja potrzeb i aktywne pozyskiwanie klientów SME (sprzedaż telefoniczna),
- Przygotowanie i wysyłanie ofert w odpowiedzi na zapytania Klientów,
- Zarządzenie odpowiednią aktualizacją danych w systemie CRM zapewniającą określenie statusów poszczególnych klientów, niezbędnych działań oraz określenia prawdopodobieństwa realizacji planu,
- Obsługa klientów SME oraz utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
- Przygotowanie aplikacji kredytowych,
- Koordynacja procesów obsługi Klienta w tym m.in. przygotowanie, kontrola i zarządzanie umowami leasingu oraz koordynacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów,
- Bieżące wsparcie Klienta i udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące realizacji postanowień kontraktowych,
- Tworzenie raportów i statystyk.
Wymagania/oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- Silne nastawienie na realizację celów,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników, samodzielność w działaniu,
- Dobra organizacja pracy (dokładność, terminowość, rzetelność, umiejętność priorytetyzacji obowiązków),
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, otwartość, umiejętność pracy w zespole,
- Mile widziane roczne doświadczenie w pracy powiązanej z obsługą klienta w sektorze B2B, telesprzedaży i telemarketingu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
- Wrażliwość na potrzeby Klienta,
- Dobra znajomość narzędzi MS Office.
Oferujemy:
- Ciekawą, stabilną pracę w profesjonalnym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole,
w międzynarodowym środowisku; - Doskonałą atmosferę pracy;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Pakiet ubezpieczenia grupowego;
- Program kafeteryjny.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)
Ogłoszenie archiwalne