Ta oferta pracy jest nieaktualna od 198 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Lider Zespołu Wsparcia Technicznego oraz Realizacji Projektów B2B

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 08.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Lider Zespołu Wsparcia Technicznego
    oraz Realizacji Projektów B2B
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres zadań:

    • efektywne zarządzanie podległym zespołem, w tym: organizacja pracy, motywowanie pracowników, kontrolę wyników pracy, efektywna komunikacja i budowanie zaangażowania,
    • współpraca z działami specjalistycznymi oraz sprzedażowym w zakresie opracowywania rozwiązań technicznych zgodnych z wymaganiami klientów biznesowych,
    • zarządzanie procesem dzierżawy łączy/infrastruktury na potrzeby realizacji projektów B2B oraz kontrola budżetu,
    • prowadzenie rozmów technicznych z klientem B2B oraz koordynacja wyceny proponowanych rozwiązań,
    • utrzymywanie jednolitych standardów rozwiązań stosowanych w sieci UPC,
    • zapewnienie wsparcia Kierownikom Projektu odpowiedzialnym za dostarczanie usług biznesowych,
    • zapewnienie konfiguracji CPE oraz sieci szkieletowej po stronie IT WAN/Telecom,
    • ewidencjonowanie sprzętu oraz usług,
    • zarządzanie budżetem w zakresie odpowiedzialności zespołu,
    • koordynacja projektów budowy punktów styku sieci z innymi operatorami telekomunikacyjnymi.

    Oczekiwania względem kandydatek/kandydatów:

    • doświadczenie w prowadzeniu licznych projektów biznesowych oraz zarządzaniu zespołem,
    • ugruntowana wiedza na temat działania sieci transmisji danych oraz technologii sieci telekomunikacyjnych,
    • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem technicznym sprzedaży,
    • umiejętność zarządzania zespołem, budowania relacji oraz motywowania,
    • znajomość programów pakietu MS Office i AutoCad,
    • dobra znajomość języka angielskiego,
    • świadomość biznesowa i orientacja na osiąganie założonych rezultatów,
    • doskonała organizacja pracy i komunikatywność,
    • umiejętność działania pod presją czasu i pracy w zmiennych warunkach,
    • wykształcenie wyższe (preferowane telekomunikacyjne lub pokrewne).

    Oferujemy:

    • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej, międzynarodowej organizacji,
    • dodatkowe benefity (np. opieka medyczna, pakiet usług UPC, pakiet sportowo-rekreacyjny, ubezpieczenie).

     



    Nie zapomnij dołączyć klauzuli o ochronie danych osobowych:


    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."