Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Logistic and Inventory Manager

Lantec Sp. z o.o.

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowe zarządzanie obszarem magazynowym

  • Koordynowanie i nadzorowanie łańcucha logistycznego

  • Optymalizowanie procesów magazynowych pod względem wydajności, jakości i kosztów

  • Koordynowanie pracy podległych pracowników oraz analiza ich efektywności, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu

  • Przygotowanie magazynu do audytów wewnętrznych i zewnętrznych

  • Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań optymalizujących i usprawniających pracę magazynów

  • Utrzymywanie aktywnej współpracy z innymi działami firmy

Nasze wymagania

  • Posiadasz doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze logistyki

  • Posiadasz praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki oraz wprowadzania usprawnień w istniejących procesach

  • Bardzo dobrze organizujesz swoją pracę i zespołu

  • Posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel

  • Posiadasz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego

  • Cechuje Cię samodzielność, kreatywność i gotowość do wdrażania zmian

  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów, analizy danych i wyciągania wniosków

  • Umiejętności interpersonalne (nastawienie na współpracę i efektywną komunikację)

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji zawodowych

  • Możliwość budowania doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie

  • Stworzenie ścieżki rozwoju kariery dopasowanej do aspiracji i możliwości wewnątrz firmy

  • Realizację samodzielnych, odpowiedzialnych zadań w dynamicznym środowisku

  • Atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i życzliwości

  • Nowoczesne biuro na terenie Poznania.

O nas

Międzynarodowa firma, o ugruntowanej pozycji na rynku, świadcząca usługi outsourcing w sektorach IT i Banking Retail. Posiadająca oddziały w 3 krajach: Polska , Wielka Brytania, Irlandia poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Logistic and Inventory Manager

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.